شروع جشنواره عیدانه! تخفیفات چند میلیونی از پرآور درخواست کنید (فقط 48 ساعت)

سود پرورش بلدرچین

سود پرورش بلدرچین + برآورد هزینه ها

3.3/5 - (340 امتیاز)

به نام خداوند مهربان، من آرش کرمانی هستم مربی و محقق کسب و کارهای پرورش طیور، امروز قصد دارم در خصوص سود پرورش بلدرچین تخمگذار و گوشتی با شما صبحت کنم و تجربیاتم در این صنعت رو به شما انتقال بدم. پس با من همراه باشید….

ویدئو سود پرورش بلدرچین تخمگذار و گوشتی

نمایش ویدیو درباره سود پرورش بلدرچین

بر کسی پوشیده نیست که پرورش بلدرچین یکی از کسب و کارهای پرسود و زودبازده است. زمانی می‌توانید در این کسب و کار به موفقیت برسید که اولا به صنعت پرورش بلدرچین علاقه مند باشید و ثانیا اطلاعات لازم جهت راه اندازی اصولی این کسب و کار را در اختیار داشته باشید. در این مطلب از سایت پرآور علاوه بر اطلاعات دقیق در این خصوص، شما را با جواب سوالاتی مانند: با چه مقدار سرمایه میتوان پرورش بلدرچین تخمگذار یا گوشتی را شروع کرد؟ هزینه های جاری در پرورش بلدرچین تخمگذار یا گوشتی چقدر است؟ چه چیزهایی برای شروع پرورش نیاز داریم؟ سود خالص حاصل از پرورش بلدرچین تخمگذار یا گوشتی چقدر است؟ آشنا خواهیم کرد. چنانچه مایلید در این زمینه اطلاعات لازم را بدست آورید توصیه می کنیم ابتدا ویدئو را مشاهده نموده و سپس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

حتما تست کنید : ابزارهای محاسباتی مخصوص سالن های پرورش طیور

راه اندازی کسب و کار پرورش بلدرچین تخمگذار یا گوشتی

امروز قصد داریم راجع به سود خالص در پرورش بلدرچین و میزان سرمایه مورد نیاز جهت راه اندازی کسب و کار پرورش بلدرچین صحبت کنیم. همانطور که می دانید کسب و کار پرورش بلدرچین در ایران از رونق بسیار خوبی برخوردار است به گونه ای که با راه اندازی این کسب و کار حتی در مقیاس خانگی نیز میتوان سود بسیار خوبی بدست اورد. با کمی تحقیق در مورد این کسب و کار متوجه خواهید شد که حتی بصورت خانوادگی هم میتوان وارد این حرفه شد، بسیاری از خانواده های زحمتکش در سراسر کشورمان دست به دست هم داده اند و این کسب و کار را راه اندازی کرده اند، حال همین خانواده های کوچک که روزی با تعداد محدودی بلدرچین این کار را آغاز کرده بودند، از پرورش دهندگان مطرح کشور به حساب می آیند و در واقع برای بسیاری از افراد دیگر کار آفرینی کرده اند.

اگر شما هم تصمیم به راه اندازی یک واحد پرورش بلدرچین تخمگذار یا گوشتی گرفته اید قاطعانه به شما می گوییم; تصمیم خود را جدی بگیرید و آن را پیگیرانه دنبال کنید، شما می توانید خانه خود را تبدیل به کارخانه نمایید! البته تحقق این شعار نیاز به کمی سرمایه، مقداری علاقه و جدیت در کار دارد.

هزینه مکان مورد نیاز برای پرورش بلدرچین تخمگذار

شما در مرحله اول نیاز به یک مکان جهت راه اندازی کسب و کار خود دارید، این مکان می تواند زیرزمین منزلتان، انباری روی پشت بام و یا هرمکان سرپوشیده دیگری باشد…، اما اگر تصمیم بگیرید که در مقیاس صنعتی این کار را شروع کنید نیاز به یک سوله یا مینی سوله خواهید داشت که در بافت روستایی شهرتان می توانید با هزینه های بسیار اندک اجاره کنید.

هزینه دان مودر نیاز در پرورش بلدرچین تخمگذار

شما در مرحله دوم نیاز به خرید دان استاندارد و بالانس شده برای پرورش بلدرچین تخمگذار خواهید داشت، در طی دوره پرورش بلدرچین تخمگذار حدودا 2000 کیلوگرم دان بصورت ماهانه مصرف خواهد شد.

هزینه تجهیزات مورد نیاز برای پرورش بلدرچین تخمگذار

در مرحله سوم باید تجهیزات مربوط به کسب و کار پرورش بلدرچین را تهیه کنید. اولین و حیاتی ترین مورد در این خصوص تهیه قفس ها می باشد. اگر جامعه هدف را 2000 قطعه بلدرچین تخمگذار در نظر بگیریم :

برای استعلام دقیق قیمت قفس ها می توانید با کارشناسان شرکت پرآور (44417200 – 051) در ارتباط باشید و مشاوره کاملا رایگان دریافت نمایید.

قفس یکی از مهمترین عوامل در امر پرورش بلدرچین به حساب می آید، بصورتی که اگر با قفس های نامناسب و غیر استاندارد این کار آغاز شود قطعا پرورش دچار تزلزل شده و با شکست روبرو خواهد شد، بنابراین اندکی راجع به قفس بلدرچین استاندارد برای شما توضیح می دهیم:

مهمترین عامل در خرید قفس، جنس قفس می باشد; قفس ها باید از ورق و مفتول های گالوانیزه گرم کششی و ضد زنگ ساخته شده باشند، قفس هایی که از جنس آهن و یا مسوار باشند به راحتی زنگ زده و علاوه بر پوسیدگی، بیماری های زیادی را برای بلدرچین ها ایجاد می کنند.

قفس بلدرچین

دومین عامل، ضخامت ورق و مفتول هایی است که در قفس بکار می رود. متاسفانه برخی از سودجویان و کارگاه های زیرزمینی قفس سازی در صنعت تولید تجهیزات پرورش بلدرچین برای بدست آوردن منفعت بیشتر، جنس قفس ها را ضعیف می کنند…، برای مثال اگر از ضخامت مفتول های بکار رفته در قفس فقط 0.5m کم کنند قیمت قفس بسیار پایین امده و سود بیشتری نصیبشان خواهد شد. اما در واقع قفسی به شما تحویل می دهند که کارکرد مفید آن برای شما یک دوره بیشتر نخواهد بود و عملا سرمایه شما برباد می رود….

بنابراین خواهش میکنم هنگام خرید تجهیزات پرورشی از جمله قفس بلدرچین حتما و حتما با کارخانجات معتبر وارد مذاکره شده و از تولید کنندگان مطرح خرید نمایید چرا که کارخانجات فعال در این زمینه امتحان خود را پس داده اند و کیفیت محصولی که ارائه می کنند برایشان از منافع مالی بسیار مهم تر است. یکی از معتبرترین کارخانجات فعال در زمینه تولید قفس های پرورش بلدرچین، کارخانه پرآور صنعت بوده که با 16 سال سابقه درخشان اولین و بزرگترین تولید کننده قفس های پرورش بلدرچین، کبک، مرغ، قرقاول و… می باشد.

قیمت بلدرچین تخمگذار

اگر برای اولین بار است که می خواهید وارد این صنعت شوید توصیه می کنیم که برای دوره اول و دوم بلدرچین بالغ خریداری نمایید.

بلدرچین بالغ چیست؟ بلدرچین بالغ در واقع به بلدرچینی گفته می شود که آماده تخمگذاری باشد، بلدرچین ها حدودا در 40 الی 45 روزگی آماده تخمگذاری می شوند بنابراین شما در دوره اول کافیست که بلدرچین 35 روزه تهیه نمایید و مستقیما آن ها را درون قفس ها قرار دهید تا شروع به تخمگذاری نمایند. وزن بلدرچین 35 روزه حدود 210 گرم است، شما از طریق وزن بصورت حدودی میتوانید سن پرنده را تشخیص دهید.

سود پرورش بلدرچین
سود پرورش بلدرچین

سود پرورش بلدرچین تخمگذار

سود حاصل از پرورش 2000 قطعه بلدرچین به راندمان تخمگذاری بلدرچین های شما نیز بستگی دارد. بصورت نرمال هر بلدرچین در هر هفته 4 الی 5 تخم می گذارد.

یعنی شما می توانید هر عدد تخم بلدرچین را بصورت عمده به مغازه ها، سوپر مارکت ها و…  حدود 1.400 تومان به فروش برسانید. توجه داشته باشید قیمت ذکر شده مربوط به فروش عمده است و چنانچه بتوانید محصولات خود را بصورت جزئی به فروش برسانید حاشیه سود شما افزایش خواهد یافت.

حتما بخوانید : فیلم آموزش پرورش بلدرچین از 0 تا 100 بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی

جمع بندی و سود خالص حاصل از پرورش 2000 قطعه بلدرچین تخمگذار

توجه داشته باشید که اعداد ذکر شده چه در بخش خرید تجهیزات و هزینه ها و چه در بخش محاسبه میزان سود، بسته به شرایط و جغرافیای محل پرورش شما ممکن است حدود 5 درصد خطا داشته باشد. بنابراین این مورد را در محاسبات خود لحاظ نمایید.

سود پرورش بلدرچین گوشتی

از نظر اصولی و حرفه ای در پرورش بلدرچین گوشتی باید حداقل با 5000 قطعه بلدرچین کار را استارت زد، توصیه ما نیز همین مقدار است و سودآوری این حوزه را نیز با همین مقدار برای شما محسابه میکنیم : اما اگر سرمایه کمتری دارید با استفاده از اعداد مطرح شده خودتان نیز میتوانید محاسبات را انجام دهید :

یکی از محصولات بی نظیر و پرطرفدار در پرورش این پرنده، گوشت بلدرچین است. گوشت بلدرچین به دلیل خواص بسیاری که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. شما می‌توانید گوشت بلدرچین را با استفاده از بسته‌بندی‌های متنوع به بازار عرضه کنید. هر چقدر کیفیت محصولات شما بهتر و نحوه بسته‌بندی متنوع تر باشد، سود پرورش بلدرچین گوشتی بالاتر خواهد بود.

گوشت بلدرچین را می‌توانید در فروشگاه‌های پروتئینی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، هتل‌ها و بسیاری از گزینه‌های دیگر به فروش برسانید.

سایر روش های کسب درآمد از پرورش بلدرچین

پرورش بلدرچین زمانی برای شما سود خواهد داشت که شما بتوانید با توجه به نوع نیاز، محصول مناسبی را عرضه نمایید. بنابراین ابتدا باید روش‌های کسب درآمد از پرورش بلدرچین را بدانید تا بتوانید با توجه به بازار هدف بهترین گزینه را برای پرورش انتخاب نمایید. از این رو قصد داریم شما را با انواع روش‌های کسب درآمد از پرورش بلدرچین به طور کامل آشنا کنیم….

فروش تخم بلدرچین خوراکی

شما میتوانید پرورش دهنده نباشید و بصورت واسطه ای تخم بلدرچین را از پرورش دهنده خریداری نمایید و به بازار عرضه نمایید. اما باید بدانید که سود واسطه گری قطعا به اندازه تولید نیست…

یکی از بهترین و متداول‌ترین محصولاتی که می‌توانید با استفاده از آن به سود برسید، تخم بلدرچین است. فروش تخم بلدرچین بسیار آسان‌تر از گوشت این پرنده خواهد بود. شما علاوه بر فروشگاه‌های پروتئینی و زنجیره‌ای، رستوران‌ها و هتل‌ها، می توانید این محصول را در فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپر مارکت‌ها، غذاخوری‌های کوچک و غیره به فروش برسانید.

در فروش تخم بلدرچین شما دردسرهای بسیار کمتری را نسبت به فروش گوشت بلدرچین تحمل خواهید کرد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که تخم بلدرچین متقاضیان بیشتری نسبت به گوشت این پرنده دارد. برای فروش بیشتر این محصول باید بسته‌ بندی‌های منحصر به فرد و کیفیت بی‌نظیر را در نظر بگیرید.

سود پرورش بلدرچین
سود پرورش بلدرچین

فروش تخم بلدرچین نطفه دار

از دیگر روش‌های رسیدن به سود پرورش بلدرچین می‌توان به تولید تخم نطفه‌دار این پرنده اشاره کرد. کسانی که در زمینه پرورش بلدرچین فعالیت می‌کنند به خوبی می‌دانند که برای اینکه بتوانند چرخه تولید این پرنده را به بهترین شکل راه اندازی نمایند باید از تخم نطفه‌دار استفاده کنند.

کسانی که دوست دارند پرورش بلدرچین را آغاز کنند یکی از روش‌های مورد استفاده آنها، استفاده از تخم نطفه دار و دستگاه جوجه کشی است. این روش سود فراوانی را برای پرورش دهندگان در بر خواهد داشت. از این رو قیمت تخم نطفه‌دار بلدرچین نسبت به تخم بلدرچین معمولی بالاتر خواهد بود. تخم نطفه‌دار بلدرچین را می‌توانید به افرادی که جوجه یک روزه تولید می‌کنند عرضه کنید و از این طریق به سوددهی دست پیدا نمایید.

فروش جوجه یک روزه بلدرچین

از متداول‌ترین روش‌هایی که می‌توان از طریق آن به سود در پرورش بلدرچین دست پیدا کرد، فروش جوجه یک روزه است. پروسه پرورش بلدرچین با استفاده از تخم نطفه‌دار و دستگاه جوجه کشی پرریسک و زمان بر خواهد بود. از این رو بسیاری از پرورش دهندگان به خرید جوجه یک روزه روی می‌آورند.

این کار می‌تواند ریسک خرید تخم نطفه‌دار و دستگاه جوجه کشی و سپری کردن این پروسه طولانی را به حداقل‌ترین میزان خود برساند. شما نیز می‌توانید با فروش جوجه یک روزه به افرادی که دوست دارند پرورش بلدرچین را آغاز کنند به سود آوری در این زمینه دست پیدا کنید.

فروش بلدرچین بالغ

یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما برای رسیدن به سود در کسب و کار پرورش بلدرچین، فروش بلدرچین بالغ است. بلدرچین بالغ معمولا به عنوان گله‌ های مولد یا تخمگذار به فروش می رسد. فروش بلدرچین‌های بالغ بسیار آسان بوده و شما می‌توانید آنها را از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف در فضای مجازی به فروش برسانید چرا که تقاضای آن بسیار بالا است.

شما برای ما از پرورش بلدرچین و سود آن بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور سعی کردیم شما را با پرورش بلدرچین تخمگذار و گوشتی و سود پرورش بلدرچین بیشتر آشنا کنیم. با استفاده از این مطلب به راحتی هرچه تمام تر دانستید سود حاصل از پرورش بلدرچین به چه عواملی بستگی داشته و برای کنترل قیمت باید چه کارهایی انجام دهید. حال اگر شما تجربه ای متفاوت تری دارید می توانید از طریق قسمت نظرات آن را با مخاطبین سایت پرآور به اشتراک بگذارید. همچنین از طریق قسمت نظرات می‌توانید سوالات به وجود آمده در ذهن خود را با ما در میان بگذارید تا ما بتوانیم در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهیم.

به نظر شما چه روش دیگری برای کسب درآمد از طریق پرورش بلدرچین وجود دارد؟ سود پرورش بلدرچین در کدام یک از روش‌های گفته شده بیشتر است؟ شما می‌توانید نظرات خود را در انتهای همین مطلب برای ما کامنت کنید.

سوالات متداول

سود پرورش بلدرچین ماهانه چقدر است؟

سود پرورش بلدرچین به میزان بلدرچین ها و ظرفیت سالن بستگی دارد اما برای یک واحد 2000 قطعه ای ماهانه 13 میلیون تومان است.

پرورش بلدرچین چقدر سرمایه لازم دارد؟

سرمایه لازم برای راه اندازی سالن پرورش بلدرچین به ظرفیت سالن بستگی دارد اما بصورت میانگین برای راه اندازی یک واحد 2000 قطعه ای به 140 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید.

برای شروع پرورش بلدرچین مجوز لازم است؟

برای ظرفیت های زیر 10 هزار قطعه بلدرچین مجوز نیاز نیست.

528 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر دوستان 40هزار قطعه بلدرچین گوشتی با وزن خوب سرحال آماده کشتار

    به صورت کیلویی یا دونی به فروش می‌رسد لطفا اگر کسی خریدار به این شماره زنگ بزنه
    تولید هر 45روز یک بار

      1. سلام وقت بخیر
        میخواستم برای شروع با1000قطعه تخمگذار شروع کنم وگسترش بدم واطلاعاتم محدوده میخواستم راهنماییم کنین
        ملک ازخودم هزینه اجاره نمیدم
        من داخل روستامون میخوام اینکارو آه اندازی کنم برای پیشرفت خودم واهالی
        چطورمیتونم مشاوره بگیرم

      2. با سلام
        برای خرید تضمینی از سایر شهر ها هم خرید دارید؟
        شرایط خریدتون چی هست چون من قفس قبلا خریداری کردم.و تازه با سایت شما آشنا شدم
        با 140 عدد بلدرچین گوشتی میخواستم شروع کنم آیا صرفه اقتصادی داره برای شروع؟!

        1. سلام دوست عزیز
          قیمت ها به تازگی اپدیت شده اند و تغییر زیادی نداشته اند. با خطای ۵ درصد دقیق هستند.
          بررسی بفرمایید، سوالی بود در خدمتتون هستیم

  2. سلام یه اتاق ۳.۳دارم چه تعداد میشه پرورش داد و هزینش کلا چقد میشه؟
    خوش بینانه ماهی چقد درامد داره
    ممنون میشم جواب بدین

  3. سلام
    آیا پرورش 500 الی 700 قطعه بلدرچین بصورت خانگی و در قفس در شرایط فعلی(با توجه به قیمت ها ) توجیه اقتصادی داره؟؟

    1. سلام بله، اما با توجه به گستردگی موضوع لطفا جهت مشاوره رایگان و کاربردی با کارشناسان ما در ارتباط باشید :
      05144417200
      09156500073
      09156500079
      09128470498

      1. سلام خواستم بدونم روش فروش تخم ها چگونه فروش روزانه هفتگیه و به کجا باید فروخت و آیا تضمین صدرصدی هست برای خرید؟

  4. سلام از تمامی کسانیکه در مورد بلدرچین میخواهند فعالیت کنن اگر در مورد جا و مکان به قیمت مناسب اجاره خواستند در شمال، گیلان، رشت، خمام، روستا، مکانهایی به قیمت ارزن به واتساپ پیام بدهند موسوی هستم در خدمتم

  5. سلام، ببخشید ، صفر تا صد دان و مولتی ویتامین ک باید ب بلدرچین(از وقتی از تخم میان بیرون و .. توضیح میدین، چه دانی و برای ۴۰۰۰ قطعه در یک دوره چقد هزینه شون میشه

  6. سلام خسته نباشید
    سالنی دارم به ابعاد 10 در 3 متر چه تعداد بلدرچين گوشتی میتونم در بستر پرورش بدم؟
    و اینکه سودش چقدر میشه؟
    کشتارگاه ها با قیمت مناسب در حال حاضر با چه قیمتی خریداری میکنن؟
    ممنون از سایت خوبتون

      1. سلام ،برای پرورش ۳۰۰قطعه بلدرچين چقدر هزینه برآورد میشه، وام ۱۵۰ میلیونی کفایت میکنه

        1. سلام دوست عزیز
          در طرح بالا برای پرورش ۲۰۰۰ قطعه بلدرچین محاسبات انجام شده. شما کافیست هزینه هارو حدودا تقسیم بر هفت کنید تا برای ۳۰۰ قطعه محاسبه بشه.
          بررسی بفرمایید، سوالی بود در خدمتتون هستیم

    1. سلام اگر در زمینه پرورش اطلاعاتی ندارین بهتر است با تخمگذار شروع کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشاوره ما در تماس باشید
      05144417200
      09156500073
      09128470498
      با احترام.

  7. سلام وقتتون بخیر من بیشتر پیامارو خوندم میخواستم بپرسم با ده ملیون تومن چ تعداد میتونم کار کنم ی سالن هفتاد میتری دارم، مشکل جا ندارم فقط میخوام از کم شروع کنم ک توش نمونم و اینکه در مورد خرید تضمینی شرکت ک گفتین واقعا خریداری میکنن، خواهشا جواب بدید خیلی مهمه برام

    1. سلام برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشاوره ما در تماس باشید
      05144417200
      09156500073
      09128470498
      با احترام.

  8. سلام میشه لطف کنید بگید قیمت دان برای بلدرچین تخمگذار الان که سال 1400هستیم چقدره
    و دان با کیفیت رو از کجا تهیه کنیم

        1. سلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشاوره ما در تماس باشید
          05144417200
          09156500073
          09128470498
          با احترام.

  9. سلام دوستان عزیز .من همه نظرهاتونو خوندم..این کار اول ازهمه علاقه شدید میخاد دوم دان مناسب و سالن مناسب.سوم و مهمترین جا و دما خیلی خیلی مهم ..این پرنده بسیار به دما بالا حساسه..
    تجربه کردم ..متاسفانه جز افراد شکست خورده هستم..
    که مهم ترین دلیل شکستم خودم بودم..
    1 بدون مشورت و راهنمایی پیش رفتم
    2سالن غیر اصولی
    3 دان و اب نامناسب..
    4..دوشغله بودن..
    دوستان عزیز کاره خوب و درامد زایه .فقط اصولی..و بالا سرشون بودن..و علاقه
    سپاس سعید از کرج
    چون علاقه شدید به طیور دارم. سر فرصت مناسب با قدرت برمیگردم

    1. درود بر شما که تجربیاتتون رو در اختیار دوستان قرار میدید. بله شروع اصولی و با آموزش و از همه مهم تر استفاده از تجهیزات استاندارد کلید موفقیت در این صنعت بسیار پرسود هست. دوستان عزیز برا آموزش اصولی میتونید از آموزش های استاد کرمانی بهره ببرید و برای تجهیزات استاندارد هم میتونید از شرکت پرآور با اطمینان تهیه کنید. توجه داشته باشید که قیمت پایین نشان بی کیفیت بودن محصولات هست و نباید به کلاه بردارانی که با قیمت های پایین اجناس بی کیفیت و ضعیف رو در اختیارتون قرار میدن

      1. سلام برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشاوره ما در تماس باشید
        05144417200
        09156500073
        09128470498
        با احترام.

  10. سلام میخواستم بدونم من با ۲۰۰۰۰عدد بلدرچین واستفاده از نیروی کار شامل نگهبان و۲کارگرو یک فرد ماهر از جهادکشاورزی استخدام کنم که حقوقشون سرجمع۱۵ملیون میشه میتونم انتظار چه سودی داشته باشم من خودم چون مرغ محلی پرورش میدم نمیتونم کارهاشو انجام بدم ممنونتون میشم پاسخگو باشید

    1. سلام بصورت حدودی و سر انگشتی ماهی 70 الی 80 میلیون سود خالص میشه که برای اطلاع دقیق و مشاوره رایگان میتونید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      05144417200
      09156500073

  11. سلام می خواستم بدونم با سرمایه ی ۱۱تومنی میشه انتظار چه مقدار سود رو برای تخمگذار در نظر گرفت فضا هم یه اتاق ۱۲متری دارم و در مورد خرید تضمینی اصلا آیا صرفه داره که تخم هارو به شرکت بفرستیم با احتساب شکستن تخم ها و…
    و اینکه با توجه به وزن دان تخمگذار آیا هزینه ی ارسالش زیاد نمیشه؟

  12. باسلام
    در فضای به ابعاد 13.50 * 7برای 2000قطعه بلدرچین چند تا قفس 5طبقه و قیمت روز دان و بلدرچین درمان چند دوره دارو باید استفاده کرد آیا برای یک فرد ی که تازه شروع کرده این تعداد زیاد هست یانه

      1. سلام برای پرورش بلدرچین در زمین ۱۰۰۰ متری(از خودم هست) دارای اب و برق و گاز ساخت ساز برای این زمین تقریباً چقدر هزینه بر هست ؟ و حداقل چند صد یا هزار باید تهیه بشه برای پرورش و سود خالص از این پرورش در این کار تقریباً چقدر هست ؟

  13. سلام و خسته نباشید
    من میخوام در زمینه پرورش بلدرچین اقدام بکنم ولی دوتا موضوع دغدغم شده
    یکی اینکه بازارش اشباع شده یا نه
    اینکه میتونم تخم و گوشت بلدرچین رو بصورت عمده در هر شرایطی بفروشم
    میشه راهنمایی کنید؟

  14. سلام من خیلی به پرورش بلدرچین علاقه مند هستم و هیچ تجربه و اطلاعی در این مورد ندارم و میخوام با کمک شما این کارو شروع کنم من ۱۴ سالمه
    یک مکان ۳ در ۴ دارم و حدود ۵ الی ۶ میلیون تومان سرمایه دارم با این مقدار سرمایه و فضا با چه مقدار بلدرچین میتوانم کارم را شروع کنم البته بلدرچین تخم گذار

    1. سلام با توجه به قیمت روز 18اسفند 99اگر بخام در فضایی با ابعاد چهار در پنج پرورش بلدرچین تخم گذاربدم نیاز به چقدر سرمایه اعمم از هزینه قفس،دان،دارو،مکمل، نیازه؟و سوال بعدی این که بعد از عمر مفید تخم گذاری میشه بلدرچین هارو به کشتارگاه داد منع بهداشتی نداره؟یا باید خودمون به فکر کشتار و فروش باشیم؟بعد از نظر دانه،و قفس و مشاوره شرکت شما مشاوره میده؟با تشکر از سایت خوبتون

  15. سلام خسته نباشید..
    اگر در سوله ۱۰۰۰متری بخوام بلدرچین گوشتی پرورش بدم چه مقدار قفس و چه تعداد بلرچین در این مکان به صورت استاندار جا میگیره؟؟؟…با تشکر

  16. سلام لطفا در مورد ساختمان توضیح بدید مثلا دیوارهای داخلش آجری باشه یا گچی یا سیمانی؟ دمای داخل چند درجه باید باشه؟

      1. سلام خسته نباشید…
        اگر من بخوام تو یه سوله ۱۰۰۰متری پرورش بدم و قفس بصورت استاندار هم بزارم با این توجه چه مقدار قفس و تعداد بلدرچین میتونم پرورش بدم(گوشتی)….با تشکر

      2. سلام قیمت های شما به اشتباه هست
        بنده پرورش دهنده بلدرچین هستم و بلدرچین 7500 تومنی اصلا تو بازار نیست
        بلدرچین 280 گرمی 30 روزه هم اکنون 14 تا16 هزار تومان می‌باشد
        همچنین دان بلدرچین افزایش قیمت داشته و بسته به تولید کننده و کارخانه دان تخمگذار بین 10500 تا 11500 می‌باشد

        قیمت تخم بلدرچین خوراکی بسته بندی 12 عددی ،هر بسته عمده 9500 تومان است

        تخم بلدرچین نطفه دار نیز 900تا 1200 است.

        1. سلام، متاسفانه مدتی هست که ظاهرا این مقاله داره یه سری از دلال هارو اذیت میکنه. ولی با این قیمت ها نمیتونید بازار رو در انحصار بگیرید! ما همین امروز دان رو با راندمان تضمینی 8000 تومان فاکتور کردیم. تمام دوستانی هم که در این راه میخوان قدم بزارن محکم و تمام قد پشتشون هستیم و میتونن با کارخانه ارتباط بگیرن. با این مدل کامنت ها هم نخواهیم گذاشت کسانی رو که تازه کار هستن دلسرد کنید و این بازار رو در انحصار بگیرید. موفق باشید

  17. سلام و عرض خسته نباشید.شما تو اول مقاله ذکر کردین که قیمت ها اپدیت دی 99 هست ولی خیلی با قیمت های واقعی فرق داره.مثلا بلدرچین بالغ 45 روزه اماده تخم گذاری واسه خود پرورش دهنده 8000 تومان درمیاد شما گفتین 7500 که این قیمت واقعی نیست.تخم از قرار دونه ای 450 تومن هر پک 12 عددی حدود5500درمیاد.الان دان کیلویی 9000 تومن هست.با این قیمت ها که شما فرمودین این کار نمیصرفه.لطفا با قیمت های واقعی جلو برین.خیلی ممنون بابت تلاش های بی دریغتون.

    1. سلام بلدرچین بالغ باید در سن 35 روزگی خریداری و وارد سالن بشه نه 45 روزگی. اگر بلدرچین 45 روزه خریداری کنید تا 55 روزگی هم تخم نمیذازه. همچنین با واحد فروش تماس بگیرید تا هم بلدرچین بالغ 7500 تومانی براتون ارسال کنند هم دان 8000 تومانی. در خدمتتون هستیم

      1. سلام وقت بخیر چند تا سوال داشتم .پدر من یه فرد زحمت کش و سختی دیده ای هست و سرمایه اندکی داره که میخواد برای خودش و برادرهام کاری رو شروع کنه پیشنهاد پرورش بلدرچین تخمی رو بهش دادن ولی چون تجربه ای ندارهو دلهره داره ازتون میخوام واقعا برادرانه راهنماییم کنید تا به پدرم بگم چیکار کنه .البته شماره های مشاوره تون رو بهشون دادم که تماس هم بگیرن

  18. باسلام وارادت بنده دریک انباری ۱۲متری میخوام بلدرچین تخمگذارپرورش بدم البته دربسترنه درقفس بایک پرورش دهنده وفروشنده صحبت کردم گفت مشکلی نداره هزینه خریدقفس رومیخوام حذف کنم ایا مشکلی پیش میاد

    1. سلام اینکارو بهتره انجام ندید چون هزینه های دان به شدت بالا میره براتون و راندمان تخمگذاری هم پایینه و تلفات بالایی هم خواهید داشت. با هزینه دان امروز فقط ضرر خواهید کرد و سرمایتون از دست میره. همیشه یادتون باشه با تعداد کمتر شروع کنید ولی بصورت اصولی تا بتونید کم کم کارتون رو گسترش بدید

  19. سلام سوال من این بود ۵ هزار بلدرچین چقدر قفس لازم داره و قیمت این مقدار قفس چند میشه ممنون از راهنمایی هاتون

      1. سلام وقت بخیر من علاقه زیادی به پرورش طیور مخصوصا بلدرچین دارم تازه دارم قدم اول برمیدارم ممنون میشم کمک کنید سوال بعدی اینکه از کجا بفهمیم بلدرچین 30 روزه هستش ممنون

  20. سلام خسته نباشید من میخواستم در مقیاس 5متر در3 متر بلدرچین بریزم ایا بهتر هست قفس بگیرم و یا همینجور روی زمین آزاد باشند
    آیا من خودم می توانم برایشان قفس درست کنم باچوب ویا هزینه خرید قفس برای این مقیاس چند هستش؟؟
    ممنون میشم

    1. سلام قطعا باید در قفس پرورش بدید چون پرورش روی زمین انقدر تلفاتش بالاست و راندمان تولیدش پایینه که فقط باعث از بین رفتن سرمایه میشه. در خصوص قفس برای مشاوره رایگان ساخت یا خرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با احترام

  21. سلام
    روز بخیر
    اینکه به یکی از دوستان گفتین با تعداد پایین سود دهی نداره،میشه با تعداد پایین شروع کرد تا هم بازار دستمون بیاد(خریدارها) و هم دون و مریضی و کلا روش نگهداری؟
    و بعد سرمایه گذاری کرد؟
    من و همسرم ۱۰۰ ملیون سرمایه داریم که همه زندگیمونه، یه اتاق هم روی پشت بام داریم ۳در ۴…
    میخواستیم از مقدار کم شروع کنیم تا قلق کار دستمون بیاد بعد سرمایه کامل وارد کار کنیم…
    بنظر شما این کار درسته یا از همون اول ۱۰۰ ملیون رو وارد کنیم؟
    و اینکه نگرانی خیلی ها تهیه دان مرغوب(بدون کپک و مریضی و …) هست… من بیشتر از همه چیز نگران همین مسئله هستم…
    برای تهیه دان مرغوب بعدها ممکنه به مشکل برخوریم؟

    1. سلام وقت بخیر، یک واحد 1000 قطعه ای بهتره راه اندازی کنید که با حدود 25 میلیون تومن میتونید اینکارو انجام بدید و درامدشم برای یک خانواده دونفره کفایت میکنه. برای شروع اصولی لطفا حتما با کارشناسان ما بصورت رایگان در ارتباط باشید تا کامل راهنماییتون کنن :
      05144417200
      09156500073
      09128470498

  22. سلام
    ببخشید من یه سوله ای دارم که بزرگه و فضای خوبیه
    نمیشه بلدرچین هارو همینجوری تو فضای سوله بزرایم تا دون بخورن؟حتما باید قفس هم بخرم براشون؟
    میخوام اول با یه تعداد 100 تا شروع کنم .میشه؟
    جوجه ها رو باید از کجا بخرم؟
    حتا باید دستگاه جوجه کشی داشته باشم؟

    1. سلام وقت بخیر، پرورش روی زمین تلفات بسیار بالا و راندمان پایینی داره و فقط سرمایتون از بین میره، نیازی به دستگاه جوجه کشی نیست. برای مشاوره رایگان لطفا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید :
      05144417200
      09156500079
      09156500073

  23. من یه دختر 13 ساله هستم ممنون با مطالب شما تونستم پدر ومادرم رو برای شروع این کار راضی کنم خیلی حیونای خوب هستن سود ده وپر فروش هستن ممنون از زحمات شما

  24. ببخشید من سنم خیلی کمه دو ساله که میخوام بزنم تو این کار دارم تحقیق میکنم الان مشکل جا ندارم مشکلم اینه که نمیدونم با چه بلدرچینی این کار رو شروع کنم ممنون میشم جواب بدید این ممکنه سوال خیلی ها باشه

  25. سلام
    برای فروش تخم و خود بلدرچین چه کاری باید انجام بدیم
    واینکه ایا میتونیم تمام محصولات تولیدی رو بفروش برسونیم
    ایا کشتار گاه از ما خرید میکند

  26. سلام
    میخواستم بدونم یه فضای ۳*۶متر چه مقدار میتونم پرورش بدم واینکه چجوری محصولاتمو بفروشم مثل تخم و خود بلدرچین رو ممنون

  27. سلام میتونیم به جای قفس مخصوص بلدرچین استفاده نکنیم و بلدرچین ها رو توی یه محدوده مشخص اطرافشون تور بکشیم؟

  28. سلام خسته نباشید
    من میخوام در مقیاس صنعتی ۳۰هزار قطعه شروع کنم
    آیا ۷۰۰متر سوله کافیه؟
    سرمایه کل چقدر مورد نیاز هست؟
    و چگوته میتونم تمام مجوزها رو بگیرم
    و چه مجوز هایی نیاز هست
    ممنون میشم توضیح بدید چون در مورد مجوز ها هیچ اطلاعتی ندارم

    1. سلام هفتصد متر برای این تعداد زیاد هم هست. با توجه به صنعتی بودن پروژه لطفا با کارشناسان ما در این خصوص در ارتباط باشید تا دقیق راهنماییتون کنند.
      05144417200
      09156500073
      09156500079

  29. سلام برای مکانی 6 متر طول 2 متر عرض و 2 متر ارتفاع حداکثر چه تعداد بلدرچین میشه پرورش داد چه جوری بدون خرید حضوری به محصولاتتون اعتماد کنم؟؟

    1. سلام درصورت استفاده از قفس بلدرچین 5 طبقه میتونید حدودا 500 قطعه بلدرچین در این فضا پرورش بدید.
      شرکت پرآور دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستش که تصویر این نماد پایین سایت قرار گرفته. با کلیک روی نماد میتونید به راحتی از وزارت صنعت استعلام شرکت رو بگیرید و با اطمینان خاطر خریدتون رو انجام بدید. با احترام

  30. باسلام
    ممنون از مطالب خوبتون
    بنده تازه میخوام شروع کنم به پرورش بلدرچین,
    ۱_ چگونه برندسازی کنم؟
    ۲_ چون هنوز مجوز نگرفتیم برا فروش تخم بلدرچین ها تو بسته بندی ها برچسبی که میزنیم رو محصول آدرس و شماره تماس تولیدی نیاز نیست؟
    اگه نیاز نیست آیا بهداشت یا جهاد یا…. نمیان پلمپ کنن و گیر بدن؟
    چون فرموده بودید برا پرورش زیر ده هزارتا نیاز نیست مجوز بگیریم.

    1. سلام، برای آموزش تخصصی پرورش بلدرچین و برند سازی در این زمینه لطفا از آموزش های سایت استاد کرمانی استفاده کنید. برای ارائه به بازار هم میتونید از مجوز شرکت های بسته بندی فعلا استفاده کنید که در ازای دریافت مبلغ کمی باهاتون همکاری میکنن. با احترام

  31. سلام برای ۵۰۰۰بلدرچین چقدر فضا لازم است؟؟
    وبرای ان سالن چند ، سیستم تهویه ی هوا و رطوبت لازم است؟
    برای گرمایش و سرمایش چه چیزی پیشنهاد میکنید.

    1. سلام حدودا 60 الی 70 متر، تعداد سیستم های تهویه بستگی به نوع سالن داره، نوع سیستم های سرمایشی گرمایشی هم بستگی به منطقه مکانی شما داره. با احترام

  32. سلام من میخوام 1400 تا بلدرچین گوشتی پرورش بدم خواستم بدونم در مدت 45 روز چقدر دان و دارو لازم دارن و هر بلدرچین حدودا چند کیلو گوشت میده و کجا میتونم گوشت این بدرچینا رو بفروشم؟ زنده کیلویی چند هست و گوشت خالص کیلویی چند؟

  33. سلام من یه سالن ۵۵۰۰ مرغ گوشتی دارم اماده و تمام تجهیزات دان خوری و اب خوری هیتر و تهویه اگه میشه با شرکت شما همکاری کنم لطفا بهم خبر بدین موقیت سالن تبریز هست

  34. سلام
    من یک سوله ۱۲۰ متری دارم ، ۲۰ در ۶
    چند تا قفس لازم هست؟!چند طبقه؟! چه تعداد میتونم نگهداری کنم؟ سودش چقدره؟!
    ممنون میشم پاسخ بدید

  35. سلام گرانقدر
    جوجه یک روزه بلدرچین قیمتش چقدره؟
    و اینکه اگ بعد ۴۰ روز بخای بفروشیش هر دانه قیمتش چقدره؟
    بلدرچین گوشتی منظورمه،
    درواقع اگ من ۱۰۰۰ تا جوجه بگیرم بالغشون کنم چقدر سودش هست؟
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      قیمت جوجه یکروزه بین 600 تا 700 تومان هست و بلدرچین بالغ بین 4500 تا 4600 تومان هست. هزار قطعه بلدرچین، ماهیانه حدود 1 میلیون و 200 هزار تومان سود داره.
      با احترام

  36. سلام، وقت به خیر
    شما که این همه زحمت کشیده اید و این مطالب را منتشر کرده اید کاش اجازه می دادید همین متن را دانلود کنیم.
    زکات علم نشر آنست.

    1. سلام وقت بخیر
      اگر به متن نیاز دارید میتونید در تلگرام با ما در ارتباط باشید تا براتون ارسال کنیم. موفق باشید

  37. سلام.لطفا سوال های بنده راهم جواب بدید.ممنون.برای پنج هزار بلدرچین.سرمایه ثابت و مبلغ درگردش چقدر میشه؟مبلغ کل تسهیلات مورد نظر چقدر؟پیش بینی زمان بهره برداری؟مجوز های لازم؟جمع بندی و سود خالص روهم لطف کنید بگید.کلا میخوام بدونم مجوز از کجا باید گرفت؟سال 98

    1. سلام دوست عزیز
      سوالات شما بسیار کلی هستند و هر کدوم نیاز به پاسخ های طولانی داره. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالاتتون لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
      با احترام

  38. سلام من 200 متر زمین در روستا دارم چقدر قفسه میخاد چقدر بلدرچین میشه پرورش داد درامد تخم مرغش چقدر میشه

    1. سلام دوست عزیز
      لطفا طول و عرض فضا رو بفرمایید چقدر هست تا بیشتر بتونیم راهنماییتون کنیم.
      با احترام

  39. سلام
    من میخوام پرورش بلدرچین رو شروع کنم لطفا من رو راهنمایی کنید. برای بازاریابی تخم بلدرچین باید چه کنم؟ آیا مراکزی هستند که تخم بلدرچین را به صورت عمده بخرند

    1. سلام دوست عزیز
      برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
      با احترام

  40. سلام شبتون بخیر هزینه پرورش ۲۰۰۰بلدرچین تخم گذار +تجهیزات بدون مکان چند میلیون هزینه دارد و اینکه به چند متر فضا احتیاج هست و چقدر ماهیانه سود خالص برای شخص پرورش دهنده باقی میماند؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      در خصوص قیمت لطفا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا کامل راهنمایتتون کنند.
      برای پرورش 2000 بلدرچین تخمگذار با استفاده از قفس حدودا به 20 متر قضا احتیاج دارید. با احترام

  41. سلام. تجربی هم که بخواهیم کار کنیم موفقیت توی تولید هست من خودم واسه تفریح این کار رو کردم. ولی مهمترین قسمت فروش اونه. این دو سوال و جواب بدین که ایا خودتون شروع به کار کردین و دوم اینکه چه تضمینی توی فروشش هست.ممنون

  42. سلام من یه فضای ۱.۵ در۶متر دارم بدون قفس چندتامیتونم پرورش بدم؟دمای مناسب برای بلدرچین بالغ چن درجه سانتیگراده

    1. سلام دوست عزیز
      تو این فضا میتونید حدودا 90 قطعه بلدرچین پرورش بدید. دمای سالن پرورش بلدرچین باید بین 24 تا 26 درجه سانتیگراد باشه.
      با احترام

  43. سلام من میخاستم پرورش بلدرچین راه بندازم اما تو برنامه دیوار زده بود هر جوجه۱۰۰۰تومان میخاستم بدونم هر جوجه تا زمان بزرگ شدنش چقدر هزینه داره و چقدر میتونم بفروشم هر بلدرچین بالغ رو

  44. سلام برای داشتن 15 ال 20 هزار بلدرچین تخم گذار نیاز به چقد فضا و چقد تجهیزات و سرمایه اولیه هست؟و بعد از بهره برداری سود حاصله چقدر هست؟ضمنن نحوه بازاریابی فروش چگونه باید باشه و مشتریان عمده ما چه کسانی خواهند بود؟پیدا کردن مشتری برای فروش روزانه تخم مرغ برای این مقدار به سهولت هست؟

    1. سلام دوست عزیز
      به دلیل بالا بودن تعداد، لطفا با کارشناس ما تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی بشید.
      با احترام

  45. سلام. وقت شما بخیر
    ما یک انباری تقریبا به ابعاد 4 در 2.5 متر کنار منزل خودمون داریم. درب این انباری به کوچه ای باز میشه که شلوغ و پر رفت و آمد هست. آیا برای پرورش بلدرچین مناسب هست؟ اگر در ابتدای کار نخواهم قفس تهیه کنم چند بلدرچین تخمگذار می توانم پرورش دهم؟
    ممنون از شما

    1. سلام دوست عزیز
      بهتره فضای پرورش بلدرچین دور از شلوغی و صداهای بلند باشه. با این حال اگه قصد پرورش به سبک بستر رو داشته باشید میتونید 250 قطعه بلدرچین تو این فضا پرورش بدید و اگه از قفس بخواید استفاده کنید میتونید 1320 قطعه بلدرچین پرورش بدید که برای این تعداد بلدرچین به 8 تا قفس 5 طبقه بلدرچین نیاز دارید.
      با احترام

  46. سلام ممکنه بگید که صرفه اقتصادی خرید تخم نطفه دار و پرورش چجوری هست؟ و قیمت دستگاه حدودا چنده؟ و تعداد تلفات تا زمان بلوغ تقریبی چقدر میشه؟
    ممنون

  47. سلام خسته نباشید.ایا پرورش بلدرچین بازار خوبی داره و ایندش خوبه؟برای صادرات و فروش محصولات مشکل بهم نمیزنیم؟باتشکر

    1. سلام دوست عزیز
      بله. اگر پرورش رو اصولی شروع کنید قطعا سود بالایی رو کسب میکنید. توصیه میکنم پکیج آموزشی هوش پرورش بلدرچین رو خریداری کنید و از همون ابتدا با آموزش های کاملا کاربردی و تخصصی پرورش رو شروع کنید.
      با احترام

    1. سلام دوست عزیز
      اگر قصد تولید تخم خوراکی دارید نیاز به وجود نر تو گله نیست اما اگر هدف از پرورش تولید تخم نطفه دار باشه باید نسبت نر به ماده 1 به 3 باشه. با این تعداد بلدرچین، باید 100 تا نر باشند و 300 تا هم ماده.
      با احترام

  48. سلام عرض ادب
    من بغل خونمون زمین 70 متری دارم میخواستم برای بلدرچین یعنی قفس بندی درست کنم درجه اتاق که بلدرچین در قفس چند باید باشه ممنون میشم برا راهنمایی

  49. سلام من 60میلیون پول دارم وسالنی ندارم با این پول چه تهداد بلدرچین و سالن وتجهیزات و دان را تهیه کرد حدودا چه تهداد ممنون

  50. سلام خدمت شما استاد محترم
    ابتدا تشکر میکنم بابت اطلاع رسانی و زحماتی که در این حوزه میکشید.
    میخواستم کار پرورش کبک یا بلدرچین رو شروع کنم
    به نظر شما پرورش کبک سودآورتره یا بلدرچین؟
    و برای صادرات گوشت وتخم آنها حداقل باید چه میزان تولید داشته باشیم،
    باتشکر

    1. سلام دوست عزیز
      متشکرم. خوشحالیم که مطالب مفید واقع شده. پرورش بلدرچین نسبت به کبک سودآوری بیشتری داره و در بحث صادرات هم، میزان تولید مهم نیست، بیشتر کیفیت محصول مطرح هست.
      با احترام

    1. سلام دوست عزیز
      کل هزینه 4 میلیون تومان میشه و ماهیانه حدود 250 تا 300 هزار تومان سود خالص داره.
      با احترام

  51. سلام خسته نباشید
    هزینه آب و برق پرورش بلدرچین ماهانه چقدر میشه به صورت جدا؟
    و پرورش بلدرچین در بستر چطوره؟چون خرید قفس هزینش زیاده اگر بخوایم بدون قفس پرورش بدیم تخم گذار میشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه آب و برق بستگی به متراژ سالن و تجهیزات داره. پرورش در بستر مشکلات زیادی داره. راندمان تخمگذاری کمه و احتمال بیماری بین بلدرچین ها بسیار بالاست، تو آمارگیری دچار مشکل میشین، دان هدر میره، به خاطر تماس با کود ها و رطوبت کف بستر، مرگ و میر بین جوجه ها زیاده و رفت و آمد تو سالن باعث ایجاد استرس بین بلدرچین ها میشه.
      با احترام

  52. سلام . برای پرورش ۱۰۰۰ قطعه بلدرچین تخم گذار چقدر سرمایه میخواد البته ی سالن ۵×۱۰ دارم بقیه هزینه ها چقدر میشه .
    بعد این سالن در روستا منطقه مسکونی هست بو بلدرچین همسایه ها رو اذیت نمی کنه .
    برای پرورش ۱۰۰۰ قطعه مجوز هم میخواد .

    1. سلام دوست عزیز
      شما میتونید توی سالن، 6 تا قفس 5 طبقه بلدرچین قرار بدید که جمعا با تمام تجهیزات، حدود 15 میلیون تومان سرمایه نیاز دارید. بلدرچین نسبت به مرغ بوی بسیار کمی داره. درصورت رعایت بهداشت، به هیچ عنوان باعث آزاد اطرافیان نمیشه. درضمن برای این تعداد بلدرچین نیازی به مجوز ندارید.
      با احترام

    1. سلام دوست عزیز
      بله. اگر پرورش اصولی رو شروع کنید و تمام نکات رو رعایت کنید حتما موفق میشید. تو این فضا میتونید 8 تا قفس5 طبقه بلدرچین قرار بدید که این تعداد قفس، 1200 قطعه بلدرچین ظرفیت داره.
      با احترام

  53. سلام من بزودی پرورش 3000قطعه بلدرچین تخمگذار در یزد استارت میزنم. شما برای این تعداد خرید دارین؟؟

  54. سلام و خسته نباشید
    خواستم بدونم آیا خریدار های تضمینی وجود داره برای خرید تخم بلدرچین مثل شرکت ها یا هر نهادی
    یا باید خودمون بازاریابی کنیم؟
    خیلی ممنون.

    1. سلام دوست عزیز
      خرید تخم بلدرچین هم داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با واحد فروش تماس بگیرید.
      با احترام

  55. سلام وقتتون بخیر.
    در مورد قیمت گذاری روی تخم بلدرچین ها یه راهنمایی میکنید بر چه اساسی هستش؟ بعضیا زدن 40 تومن شما زدین 80 تومن و این تو سود ماهیانه تاثیر میزاره چند میلیون تومن.
    ممنون از راهنماییتون.

    1. سلام دوست عزیز
      الان قیمت ها فرق کرده و باید بروز رسانی بشه.باز هم با توجه به روش هایی که ارائه دادیم میتونید قیمت رو محاسبه کنید. اساس و پایه ی قیمت ها از اتحادیه گرفته میشه.
      با احترام

  56. سلام خسته نباشید
    یه توضیحی در مورد روشنایی سالن میدید اینکه از چه ساعتی تا چه ساعتی باید باشه و چه نوع لامپی؟
    مورد بعدی اینکه قفس پنج طبقه برای ارتفاع سالنی 2/70 توصیه میشه با توجه به دمای قسمت بالایی سالن و دسترسی سخت تر به طبقه پنجم از لحاظ تغذیه. چون تو مقاله ها دیده بودم که باید یک و نیم فاصله باشه تا سقف سالن.
    مرسی ❤

    1. سلام دوست عزیز
      حداقل ارتفاع سالن باید 2 متر و 20 سانتیمتر باشه. برای تنظیم این اختلاف دمایی باید از تهویه استفاده کنید. به طور کلی بلدرچین ها به 16 ساعت روشنایی و 8 ساعت خاموشی نیاز دارند.
      با احترام

  57. با توجه به مزایا و معایب سیستم های تهویه، برای سالن هایی که متراژ خیلی کمی دارن بهتره از سیستم مکنده استفاده بشه یا سیستم دمنده؟
    خودم استان گیلان هستم

  58. سلام خسته نباشید.
    من 200 متر زمین خام دارم تو روستا، ولی میخوام از کم شروع کنم حدودا 300 تا بلدرچین، برای ساخت سالن پرورش و توسعه دادنش چه پیشنهادی میکنین؟و برای این اندازه نیازی به کولر یا هیتر هستش و یه فن مکنده کفایت میکنه؟ سرمایه هم برای 300 قطعه و دانشون دارم
    ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      200 متر برای 300 قطعه بلدرچین خیلی زیاده. شما در یک فضای 6 متری هم میتونید این 300 قطعه رو پرورش بدید. فقط در نظر داشته باشید که ارتفاع سالن باید حداقل 2 و نیم متر باشه. دمای سالن هم باید بین 24 تا 26 درجه سانتیگراد باشه. تعداد کولر، هیتر و فن مکنده، بستگی به متراژ سالنتون داره.
      با احترام

          1. عرض 3 متر، طول 6 متر ارتفاع 2/70
            شما رو این مساحت تجهیزات لازم رو محاسبه کنید روی دمای 24 الی 26 درجه

  59. با سلام وخسته نباشید از سایت خوبتون
    حدود ۷۰۰ متر زمین روستایی دارم و ۶۰ میلیون سرمایه
    برای شروع به کار پرورش بلدرچین کافیه ؟

  60. سلام ممنون از راهنماییتون
    اگه امکان داره با سال ۹۸ بروزرسانی کنید و در مورد فروش و بسته بندی و دمای محیط هم توضیح بدین که مثلا فروشش رو باید بازاریابی کنیم یا بسته بندی خودش هزینه هایی داره و ۲۰۰۰ تا روزی چند ساعت زمان نیاز داره
    ممنون از زحماتتون

  61. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من میخام با یک میلیون تومن شروع کنم چندتا سوال دارم
    چندتا قفس و بلدرچین تخمگذار میتونم بیارم
    چقد دان میخورن در ماه (لطفا قیمتش بگین)
    سودش در یک ماه چقد میشه
    با تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      میتونید یک قفس 3 طبقه بلدرچین تهیه کنید که 99 قطعه بلدرچین ظرفیت داره. ماهیانه 78 کیلو دان مصرف میکنند که هزینه این مقدار دان 226 هزار تومان میشه. به طور کلی ماهیانه 100 هزار تومان برای شما سود خالص داره.
      با احترام

  62. سلام وقت بخیر
    برای شروع پرورش بلدرچین تخم گذار در اتاق ۳*4 چقدر سرمایه لازم می باشد⁦؟ چه تعداد بلدرچین؟
    اینکه بلدرچین به جای بی صدا نیاز دارند وبا صدا بلند از تخم میفتند درسته؟
    باتشکر
    خراسانی

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به فضایی که دارید باید 8 تا قفس 5 طبقه بلدرچین تهیه کنید که این تعداد قفس 1320 قطعه ظرفیت داره. با این حساب، شما حدود 13 میلیون سرمایه لازم دارید. بلدرچین ها پرنده های حساسی هستند و نباید محیط اونا شلوغ و پر سر و صدا باشه چون دچار استرس میشن و راندمان تخمگذاری اونا کاهش پیدا میکنه.
      با احترام

  63. با سلام ادب

    بنده الان حدود ۱۶میلیون پول دارم
    باهاش گوشتی کار کنم یا تخمی مکان هم دارم چ تعداد میتونم بخرم و از کدوم و چند قفس نیاز دارم و چقدر نسبت به بازار سود میخورم خودم بازار یابم

    1. سلام دوست عزیز
      پرورش بلدرچین تخمگذار، سودآوری بیشتری داره. با توجه به سرمایه اولیه، شما میتونید 9 تا قفس 5 طبقه بلدرچین خریداری کنید که این تعداد قفس 1500 قطعه بلدرچین ظرفیت داره. حدود 1 میلیون و 800 هزار تا 2 میلیون تومان سودآوری خالص داره براتون.
      با احترام

  64. سلام اینجوری که شما حساب کردین همه میتونند این کار راحت شروع کنند و با دوهزار تا بلدرچین به سود ماهی ۳میلیون برسند

    1. سلام دوست عزیز
      بله همینطوره. هر فردی که با دانش و اطلاعات کافی، کسب و کاری رو شروع کنه حتما موفق میشه و به سود مورد نظر خودش میرسه. فقط لازمه تو اون زمینه آموزش های لازم رو ببینه و از تجربیات دیگران استفاده کنه. زمانی که شما تو زمینه ای دانش کافی رو دارید یا آموزش های لازم رو میبینید، میزان ضرر و زیان شما به طور قابل توجهی کاهش پیدا میکنه و حتی به صفر میرسه. تمام مطالبی که تو این مقاله درج شده، حاصل تجربیات افراد موفق در پرورش بلدرچین هست.
      با احترام

  65. سلام ادمین عزیز.ممنون از راهنمایی شما
    اگه ممکنه میشه قیمتها رو به روز رسانی کنید
    ۱) قیمت قفسه ها
    ۲)قیمت بلدرچین
    ۳)قیمت دان ها
    ۴)قیمت تخم بلدرچین
    ممنون.

    1. سلام حتما این کار بزودی انجام میشه اما هدف آموزش کلیت محاسبه سود هستش که به راحتی با آموزش های این مقاله میتونید میزا سود رو محاسبه کنید.با احترام

  66. سلام خسته نباشین
    همسر من میخواد تازه این کار رو شروع کنه ولی با کسی که تحربه این کارو داره, تنها سرمایه ما یه ماشینه که در حال حاضر برای این کار میخوایم بفروشیم, خواستم بدونم برای 6000 پرنده واقعا سود خالص چقدر در میاد با کم کردم هزینه, البته هزینه اجاره مکان هم نداریم, واقعا ممنون میشم اگه جواب بدین خیلی فکرم درگیره

    1. سلام دوست عزیز
      با این تعداد بلدرچین، حدود 9 میلیون تومان سود خالص به دست میارید. با این حال، توصیه میکنم با خریداری پکیج آموزشی هوش پرورش بلدرچین، موفقیت خودتون در پرورش بلدرچین رو تضمین کنید. تو این پکیج از صفر تا صد پرورش، به صورت جامع و کاملا کاربردی آموزش داده میشه.
      با احترام

  67. باسلام و ممنون از مشاوره دقیق و پاسخگویی به سوالات

    با توجه به افزایش قیمتها که در تمام عرصه ها شاهد هستیم لطفا قیمتها و توجیه اقتصادی را با توجه به شرایط فعلی بروزرسانی کنید
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      خواهش میکنم.امیدوارم مطالب مفید واقع شده باشه. بابت قیمت ها هم، کارشناس مربوطه حتما در اسرع وقت قیمت ها رو بروز رسانی میکنند.
      با احترام

  68. سلام و خسته نباشید.مکان من روی یک پشت بام هست که حدود ۳×۳ فضا دارم.میشه بلدرچین ها را روی پشت بام و بدون قفس پرورش داد؟۲ میلیون تومان برای اینکار کافی هست؟ با تشکر

  69. سلام
    یک انباری به ابعاد 2 متر طول، 1 متر عرض و 2 متر ارتفاع داریم . لطفا راهنمایی بفرمایید چه تعداد با چه قفسی می شود بلدرچین پرورش داد؟ متشکرم

  70. با سلام یک بلدرچین تخمگذار یک روزه تا چهل روزه که بالغ میشه چه مقدار دانه مصرف میکنه با تشکر از راهنمایتون

  71. سلام خسته نباشید
    ۱)من تازه میخام این کارو شروع کنم یه چهار دیواری گرفتم اجاره ماهانش ۳۰۰ تومنه با چند تا بلدرچین شروع کنم تا حداقل در مرحله اول اجاره رو در بیارم و اینکه بالغ بگیرم یا جوجه در مرحله اول؟
    ۲)مثلا با ۵۰۰ تا بلدرچین تخم گذار شروع کنم چند تاش باید نر باشه چند تا ماده؟ و راه تشخیص این دو تا چیست؟
    ۳)میزان دان مصرفی بلدرچین بالغ هر روز چند گرم؟و ۵۰۰ فرضا بلدرچین بگیرم با احتساب همون نر و ماده در ماه حداقل چند تا تخم میتونم بردارم؟؟
    مرسی از راهنماییتون

  72. سلام، یک مزرعه ۵۰۰۰ متری با کشتارگاه و بسته بندی در حال کار هست که قیمتش حدود یک میلیارد و دوبست هست، می خواستم ببینم چقدر برگشت سرمایه داره؟؟

  73. سلام خسته نباشید
    یه قطعه زمین ۱۴۰ متری خارج از شهر دارم
    1- چون زمین خامه به نظرتون دیوار کشی کنم یا سالن بزنم؟” منطقه نگهبان داره ناظر به هزینه و اتلاف انرژی میگم”
    2- هزینه تجهیزات کامل پرورش صنعتی با توجه به اندازه زمین من چقدره؟
    3 – سرمایه در گردش چقدر نیازه ؟
    4 – چون میخوام تعداد بالا شروع کنم ایا بازار فروش داره؟ و اینکه به کجا ها باید عمده بفروشم چون خودم نمیتونم بازاریابی کنم
    5 – چند نفر کارگر نیازه با توجه به ابعاد کارم و شرایط این مدل کار جوری هست که کارگر بزارم خودم فقط در روز یه بار سر بزنم؟ چون وقتم آزاد نیست

    با تشکر از راهنمایی های خوبتون

    1. سلام دوست عزیز
      1- بهتره یک سالن راه اندازی کنید
      2- برای دریافت راهنمایی های لازم و مشاوره با واحد فروش تماس بگیرید
      4- برای کسب اطلاعات بیشتر لطفاً مقاله ی ما با موضوع بازاریابی بلدرچین رو مطالعه کنید
      با احترام

  74. سلام بنده قصد ایجاد یک مزرعه تولید بلدرچین در رشت رو دارم که بتونه ۳ خانواده رو کاملا به لحاظ مالی پوشش بده. لطفا به من بگید که من چه متراژی زمین نیاز دارم

  75. سلام. این بلدرچينارا هی باید عوض کرد چون پیر میشن؟ مثلا اون پیر هارو ببری کشتارگاه بعد اون جوجه هایی ک ازشون بدست اومده را بزاری جاش یا اینطور نیست؟

    1. سلام دوست عزیز
      میزان تخمگذاری بلدرچین ها پس از دوره ی اول تخمگذاری، یعنی 6 الی 7 ماهگی، کاهش پیدا میکنه و باید گله رو به کشتارگاه انتقال بدید. در صورتی که گله ی شما مولد بوده، می تونید جوجه ها رو جایگزین کنید
      با احترام

  76. باعرض سلام و خسته نباشید.سوال من اینه که سود پرورش300قطعه بلدرچین بدون درنظر گرفتن قیمت مکان پرورش حدودا چقدرمیشه؟

  77. سلام برای دوهزار بلدرچین به چند متر فضا نیاز هستش ؟ من تازه میخوام اینکارو شروع کنم و خونمون انبار داریم بنظر شما جاش مناسبه؟

    1. سلام 9 متر برای 2000 بلدرچین کافی هستش…
      بله یکی از مزیت های پرورش بلدرچین این هستش که در هر مکانی اعم از زیرزمین، انباری، اتاق و… میتونید این کسب و کار رو شروع کنید. با احترام

  78. سلام من یه سالنی دارم که عرضش ۷متر و طولش ۱۲ تا ۱۵ متر هست و میخوام با ایرانیت سقف دار و کار ساختمانی شو تکمیل کنم که برا پرورش بلدرچین مناسب باشه میخواستم بدونم اول اینکه تو این فضا چند قطعه میتونم پرورش بدم .هزینه قفس ها چند میشه و سودی که به طور تقریبی میتونم در بیارم با احتساب تمام هزینه ها چجوریه مهم ترین مشکلم براورد هزینه قفس ها در این مکانه
    لطفا راهنماییم کنید با تشکر……

        1. سلام وقت بخیر، با توجه به گستردگی موضوع لطفا جهت مشاوره رایگان و کاربردی با کارشناسان ما در ارتباط باشید :
          05144417200
          09156500073
          09156500079
          09128470498

  79. سلام میخوام تازه اینکارو شروع کنم ضمناً من توکار پرورش شترمرغ هم هستم ومیخوام این کارروهم شروع کنم حالا بنظر شما با مولد بهتره یا گوشتی چون درحال حاضر سرمایه کمی دارم مثلا در حد دوتومن لطفا راهنمایی کنین

  80. سلام. دوست عزیز من تجربه نگهداری بعضی از پرنده ها نظیر شترمرغ. مرغ بومی.بلدرچین تعداد در حد خانگی دارم ولی میخوام در کنار پرورش شترمرغ پرورش بلدرچین هم با دوستم شروع کنم بنظر شما در چه تعداد شروع کنیم.وکدوم نوع(پروار. مولد) واینکه سرمایه اولیه زیاد نداریم لطفا راهنمایی کنین

    1. سلام با توجه به اینکه سابقه پرورش طیور رو دارید، پرورش 2000 قطعه معقول و منطقی هستش. در حال حاضر بازار بلدرچین تخمگذار رو مناسب تر میبینم. با احترام

  81. با سلام میخواستم بدونم روزی چند ساعت نور برا بلدرچین بالغ نیازه و برا شب ها نور مصنوعی نیازه یا نه

  82. سلام دوست عزیز
    ممنون بابت جوابهای که میدید

    من میخوام تازه شروع به این کار کنم با 3000 بلدرچین . میخواستم برای خرید قفس راهنماییم کنید که بتونم یک قفس خوب و ارزان بخرم .
    سپاس از شما

  83. با سلام
    من میخوام یه قفس پنج طبقه بگیرم و فعلا برای دوره ی اول و ازمایشی توی بالکن بلدرچین هارو نگه دارم.تا ببینم میتونم برای دوره ی بعدی با تعداد بالا و سرمایه ی ده تومنی شروع کنم یا نه
    سوال من اینه که ایا بلدرچین توی بالکن و شرایط اب و هوایی زمستون که سرد هم هست،میتونه تخم کنه یا نه؟
    سوال بعد اینکه بلدرچین توی ضرایط نرمال جند درصد روزارو توی ماه تخم میزارع؟
    هفتاد یا هشتاد؟
    و شوال اخر اینکه بلدرچین هم مثل قفس میشه از خود شما تهیه کنم یا نه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بصورت کلی دمای مورد نیاز بلدرچین برای تخمگذاری 22 الی 26 درجه سانتی گراد هستش

      راندمان تخمگذاری بلدرچین 80 درصد هستش

      خیر ما صرفا تولید کننده قفس های پرورش طیور هستیم

      با احترام

  84. باسلام باعرض 2متروطول 6متر ظرفیت پرورش چند تا بلدرچین میتواند باشد؟وضمنا درفصل گرم تاچند درجه دما آسیبی نمی رساند؟

  85. سلام خدا قوت هرقفسه چند قطعه بلدرچین جا میگیره من یه اتاق سه در دو دارم چند قفسه جا میگیره چند قطعه میتونم پرورش بدم چقد هزینه میخواد با تشکر

    1. سلام دوست عزیز

      در صورت استفاده از قفس بلدرچین 5 طبقه ، مجموعا شش قفس میتونید قرار بدید که معادل 1000 قطعه بلدرچین خواهد شد. با احترام

  86. سلام من دارم مکانی رو اماده میکنم موندم بین بوقلمون و بلدرچین به نظر شما با 30 میلیون کدومشون بهتره

  87. سلام استفاده از پلت ریز برای بلدرچین مناسب هست؟ بنده پودر ذرت اسیاب شده و پودر گندم اسیاب شده هم خریدم مخلویط میکنم میدم به بلدرچینها ایا مناسب هست؟

    1. سلام دوست عزیز
      شما اگر دان مخصوص بلدرچین تخمگذار که بصورت پلت شده هست تهیه بفرمایید نیازی نیست چیزی به دان اضافه کنید. یا احترام

      1. سلام خسته نباشید در حال حاضر چقدر هزینه برای هر تخم بلدرچین صرف میشه.مکانی هست که خرید عمده داشته باشن تا دغدغه بازاریابی نداشته باشم؟

  88. درود بر شما.
    دوستان هر قطعه بلدرچین تخمگذار در روز حدود 40تا 50گرم دان مصرف میکنه این در حالیه که کیفیت دان در حد اعلا باشه و یک چنین دانی امروز حداقل کیلویی 2600اب میخوره حالا 2000قطعه ضربدر50گرم میشه روزی 100کیلو دان که هر کیلو 2600به عبارتی روزی 260000تومن دان روزانه که در یکماه میشه 7،800،000 تومن حالا بریم سراغ تخمگذاری اگر هر قطعه در ماه 20تخم بزاره ضرب در 2000قطعه میشه 40000هزار تخم درماه حالا اگه بصورت فله بخاید بفروشید خیلی خیلی دوستون داشته باشن دونه ای 150تومن ازتون بخرن که میشه 6،000،000تومن تازه اگه اصلا تلفات نداشته باشین!!! دوستان برای سوددهی اینکار بایدبقول گفتنی دان رو خام بگیرید و خودتون آسیاب و میکس کنید و باید خودتون خط بسته بندی تخم و عرضه به صورت مستقیم به بازار رو داشته باشید .دوستان قبل از انجام هر کاری حسابی دو دوتا چارتا کنید.

    ومن الله توفیق

    1. سلام دوست عزیز، با عرض پوزش اطلاعات شما کامل نیستند.
      بلدرچین های تخمگذار روزانه 26 الی 28 گرم دان مصرف میکنند نه 50 گرم!

      در حال حاضر هر عدد تخم بلدرچین در بازار بصورت عمده از تولید کننده دانه ای 200 تومان خریداری میگردد. با احترام

  89. سلام،وقت بخیر.برای یه اتاق4*4چنتا لامپ افتابی نیازه و همینطور من میخوام بلدرچین 35روزه تهیه کنم،مراقبت دارویی هم نیاز دارن مثل ویتامین،همینطور وقتی بلدرچینا تو قفس باشن میشه اتاقو ضدعفونی کرد با چه چیزی..ببخشید زیاد شد

    1. سلام روزتون بخیر
      شما هر 1.5 متر باید یک لامپ بزنید برای این ابعاد، مراقبت دارویی نیاز ندارن فقط باید از دان استاندارد و بالانس شده استفاده کنید.
      با احترام

  90. سلام.میخواستم بدونم شما خودتون بلدرچین بالغ هم دارین،اگه نه جای مطمئن میتونین معرفی کنید مثلا تو قم.یه سوال دیگه اینکه شرایط نگه داری تخم بلدرچین قبل از فروش به چه صورتیه اصلا چند روز میشه نگهش داشت

  91. سلام،واسه جلوگیری از کانیبالیسم از ابتدا میشه کشک یا برگ درخت تو قفس گذاشت یا اگه علایم بیماریو دیدیم باید این کارو انجام داد.همینطور میخواستم بدونم اتاق باید پنجره داشته باشه،اگه نداشته باشه مشکلی پیش میاد

    1. سلام وقت بخیر
      بله میتونید درون قفس کشک یا برگ درخت قرار بدید
      اتاق باید تهویه داشته باشه ولی اینکه حتما پنجره باشه مهم نیست. با احترام

  92. سلام،قبلا از اینکه جواب سوال منو میدید ممنون.میخواستم بدونم برا گرم کردن اتاق استفاده از بخاری گازی،یا برا خنک کردنش از کولر ابی ایرادی نداره،منظورم اینکه ضرری برا بلدرچین نداره

  93. سلام
    من یک سالن ۳ در ۱۰ متر دارم. داخل خونه هست. اگه این کار رو شروع کنم به خاطر بو یا سر و صدای بلدرچین ها همسایه ها میتونن شکایت کنن و مانع کار بشن

    1. سلام بلدرچین تخمگذار سروصدایی نداره همچنین میزان بوی فضولات بلدرچین یک پنجمه فضولات مرغ هستش بنابراین اگر سینی هیا جمع آوری فضولات رو مرتب تمیز کنید مشکلی پیش نخواهد اومد. با احترام

  94. سلام خدمت مهندس عزیز 36متر فضا دارم با طول و عرض برابر چند عدد بلدرچین می تونم بریزم ممنون از لطف شما

  95. دوستان اول درباره بازار فروش تحقیق کنید بعد وارد پرورش شوید

    مزایای این پرنده هم اینه که در 17 روزگی از تخم در میاد در 40 روزگی تخم میزاره در 45 روزگی به سن کشتار میرسه

    اگه سود خوبی در کمترین زمان میخواید پرورش بلدرچین در مقیاس وسیع خوبه

  96. بسیارعالی بودمن سرمایه کافی دارم لطفا بگوییدبادویست میلیون سرمایه گذاری چقدرماهیانه سودخالص میبرم ممنون

    1. سلام
      کسانی که کاروشروع کردن اطلاعاتی بگذارندبقیه استفاده کنندسودشون یا حتی زیان
      محیط اطراف بلدرچینها بعضی میگویندسیمانی حتما باشوبعضی هامیگویندلازم نیست ….
      لطفا کسانیکه پرورش داشته انداطلاعات درست بگذارندواقعا درایران سخت است شکست پس مشورت خداپسندانه بدهیدممنون

  97. سلام من‌یه انبار ۴/۵در۸متر دارم چه تعداد بلدر چین میتونم جا بدم در ضمن بوی این تعداد همسایه ها رو اذیت نمیکنه باتشکر استان گیلان شهرستان صومعه سرا زندگی میکنم با منزل همسایه ۱۰ متر فاصله داره

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت استفاده از قفس بلدرچین 5 طبقه در این فضا 3630 قطعه بلدرچین میتونید پرورش بدید.
      قفس ها سینی جمع آوری فضولات دارن و بصورت کلی بوی فضولات بلدرچین یک پنجمه فضولات مرغ هستش و بوی زیادی نداره، در صورتی که سینی هارو به موقع تخلیه کنید بو اذیتتون نخواهد کرد خیالتون راحت. با احترام

      1. ممنون از لطفتون فقط تعداد قفس ها اگر اشتباه نکنم۲۲ عدد میشه نمیشه از قفس دوطرفه هم استفاده کرد در ردیف وسط

  98. سلام روزتون به خیر من جای 4 در 5 دارم برای شروع چه تعداد میتونم بلدرچین پرورش بدم
    اگه امکان داره در مورد سود بلدرچین گوشتی و تخمی بگید و اینکه برای فروش در تعداد ده هزار تا چه باید بکنیم

    1. سلام روزبخیر
      در صورت استفاده از قفس 5 طبقه در این فضایی که دارید میتونید 2145 قطعه بلدرچین پرورش بدید.
      جهت سود آوری هم در همین مطلب میزان سود بلدرچین تخمگذار کاملا دقیق برسی شد. درخصوص سود بلدرچین گوشتی هم هر سوالی دارید بفرمایید تا راهنماییتون کنیم. با احترام

  99. سلام اگه ۵۰۰۰ قطعه بلدرچین داشته باشیم باتوجه به این که هر بلدرچین گفتین در روز ۲۵ گرم دان میخرن حدودا در ماه ۳۷۵۰۰ تن دان مصرف میکنن هرکیلو دان حدودا ۱۰۰۰ که بیشتر هم هست فقط هزینه دانشون در ماه میشه ۳۸ میلیون این کجاش صرفه اقتصادی داره؟؟با حساب تخم و گوشتشون در ماه هم نمیصرفه

    1. سلام
      اشتباه حساب کردید، 5000 بلدرچین در ماه 3 تن و 750 کیلوگرم در ماه دان مصرف میکنند که با احتساب کیلویی 2.450 تومان هزینه دان ماهانه 9.187.500 تومان میشه.

      ضمنا ما در این مطلب هزینه مصرف دان را در هزینه تولید هر تخم محسوب کردیم و نیاز به حساب جداگانه نیست. با احترام

  100. سلام . باتوجه به این که بلدرچین تخم گذار بعد از هفت یا هشت ماه از تخم گذاری صرفه اقتصادی نداره آیا کسی که بدون مجوز های لازم شروع به کار کرده میتونه این بلدرچین هارو روانه بازار کشتار کنه ؟
    که اصل سرمایه بدست بیاد تا بتونه دوباره بلدرچین جوان خریداری کنه؟
    با تشکر

  101. باسلام
    بنده یه سوله ۲۰۰متری(11.6*17.3) تو حیاط منزل تو روستا دارم میخواستم بدونم چه تعداد میشه بلدرچین تخمگذار یا گوشتی پرورش داد؟ ایا میشه با این شرایط مجوز پرورش گرفت یا اینکه بدون مجوز هم میشه کار کرد ؟هزینه قفس و تجهیزات چقدره ؟چقدر سرمایه در گردش میخواد؟باتشکر

    1. سلام وقت بخیر
      1) شما مجموعا 30 هزار بلدرچین میتونید در این فضا پرورش بدید
      2) نیاز به مجوز نداره
      3)جهت استعلام قیمت قفس ها لطفا با واحد فروش در ارتباط باشید : 05144417200 و 09128470498
      با احترام

      1. سلام
        من یه مغازه ۲۰ متری دارم ۴×۵ در ارتفاع ۴ متر مغازه کلا سرامیک شده تا سقف تهویه هم داره چه تعداد میتونم پرورش بدم و هزینش چقدر میشه با قفس

        1. سلام شما مجموعا 2145 قطعه بلدرچین میتونید پرورش بدید.
          جهت استعلام قیمت لطفا با واحد فروش در ارتباط باشید :
          09128470498
          05144417200
          با احترام

          1. سلام
            بنده قصد راه اندازی پرورش بلدرچین دارم
            امکانش هست قیمت ها را برای آبان 1401 آپدیت کنید

  102. باسلام
    ممنون ازراهنمایی هایی که درزمینه فروش انجام دادین من موقع شروع با50بلدرچین شروع کردم وخوشبختانه باراهنمایی های شما درمدت یکسال درزمینه فروش به 1000بلدرچین افزایش دادم

    1. سلام
      خیلی خوشحال هستیم که تونستید به موفقیت برسید و امیدواریم همیشه و در تمام مراحل زندگی پیروز و سربلند باشید.
      با احترام

  103. باسلام
    بنده بی کارم و با یکی از دوستان تصمیم گرفتیم پرورش بلدرچین انجام بدیم جا هم داریم و میتونیم بعد از شروع با تعداد کم بلدرچین هارو تا حدود هزار تا دو هزارتا توسعه بدیم
    امام با این مطالبی که شما و سایت های دیگه نوشتین با این تعداد پرنده سود خالص کار حدود 3 تا چهار میلیون ماهیانه هست.خب این مبلغ برای یک نفر پول خوبی هست ولی برای دو نفر با وجود زمان و انرژی که لازم هست تا کار رونق بگیره با وجود پولی که میخواد هزینه کنه گویا مناسب نیست
    آیا شما پیشنهاد و یا راهکاری برای اینکه این کار برای هر نفر حداقل 2 میلیون داشته باشه با حساب یک بازار فروش مناسب دارین؟

    1. سلام روزبخیر
      هر کسب و کاری احتیاج به کمی سرمایه گذاری و صبوری دارد تا به رونق برسد. شما باید ابتدا قناعت کنید و رفته رفته کار خود را گسترش دهید و محدودیت برای خود قائل نشوید تا به درآمد مطلوب برسید. با احترام

  104. سلام من میخواستم در زیرزمین خونمون که آپارتمانی هست شروع کنم و حدود 2000 بلدرچین پرورش بدم. میخواستم بدونم سر و صدای بلدرچین چجوریه و از نظر سر و صدا تو محیط آپارتمانی برای همسایه ها مزاحمت ایجاد نمیکنن؟ از نظر بو چطور؟ ممنون

    1. سلام از نظر سروصدا بلدرچین های تخمگذار صدای زیادی ندارن و مشکلی پیش نمیاد، از نظر بو هم اگر سینی های جمع آوری فضولات رو به موقع تخلیه کنید بو اذیتتون نمیکنه. با احترام

  105. سلام اگه 2000قطعه بلدرچین در ماه 4میلیون فروش تخم دارد …پول دان آنها حدود3600000میشودیعنی ماهی 400هزار تومان سود بهمون میده…تازه اون پول برق و اجاره حیاط میشه😂😂😂

    1. سلام کاش انسان ها قبل از اینکه مطلبی را بیان کنند کمی راجع به آن فکر کنند…
      شما حتی مطلب رو کامل نخوندید و اظهار نظر کردید.
      چند توصیه برای شما دارم دوست عزیز :
      1) اول یک مطلب را خوب بخوانید و درک کنید سپس راجع به آن اظهار نظر کنید چون اظهار نظر اشتباه باعث کوچک شدن انسان خواهد شد
      2) قبل از اینکه کلام رو بر زبان جاری کنید کمی تفکر کنید…
      موفق باشید.

  106. سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون و راهنمایی هاتون
    خواستم بدونم برای تعداد ۲۰۰۰ عدد بلدرچین چه تعداد قفسه لازم است؟

    1. سلام ابعاد قفس ها 1 متر طول و 62 سانتی متر عرض هستش و ارتفاع هم بسته به تعداد طبقات متفاوت است.
      در هر طبقه 33 قطعه بلدرچین قرار میگیرد و برای مثال در قفس 5 طبقه 165 قطعه بلدرچین را میتوان نگهداری کرد. با احترام

  107. سلام من سالنی دارم با متراژ عرض ۳ و طول ۴ و ارتفاع ۲ و نیم متر، با سرمایه ۶ میلیون تومان، چند بلدرچین میتونم تهیه کنم؟ این تعداد بلدرچین به چند قفس احتیاج دارند؟ سود خالص حاصل از این تعداد بلدرچین در ماه چقدر خواهد بود؟
    با تشکر

      1. سلام با شرایط الان مملکت برا 2000 بلدرچین چقدر پول نیاز داریم و واقعا شغل پردرامدی هست یا نه چون میخوام وام بگیرم و راه بندازم

        1. سلام در شرایط فعلی برای 2000 بلدرچین حدودا 15 میلیون سرمایه احتیاج دارید. بله اگر اصولی و درست شروع کنید پرورش بلدرچین صنعت بسیار پر سودی هستش. با احترام

    1. سلام روز بخیر
      با توجه به پارامتر های گوناگونی که در تعیین قیمت قفس ها تاثیر گذار است لطفا با واحد فروش در ارتباط باشید. با احترام

  108. ادمین عزیز،سلام.
    چند سوال داشتم.
    اولا، در مثال اولی که بیان کردید،گفتید ۲۰۰۰جوجه.تمام این تعداد تخمگذارند؟
    چندتا جنس مذکر نیاز دارند؟؟
    دوما،اگر این جوجه ها بعد از ۴۰روز تخمگذاری میکنند،تا چند ماه قابلیت تخمگذاری دارند؟
    سوما،بعد از پایان فرصت تخمگذاری میشه جوجه هارو به صورت گوشتی فروخت یا اصلا جوجه های تخمگذار قابل فروش برای گوشتشون هستن یا جوجه های گوشتی با تخمگذار فرق دارند؟
    ممنون میشم جواب بدین.

    1. سلام روز بخیر
      1) بله تمام تخمگذار هستند و نیازی به وجود نر نیست مگر اینکه هدف تولید تخم نطفه دار باشد که در این صورت به ازای هر 4 الی 5 بلدرچین ماده به 1 نر نیاز است.
      2) تا 6 ماه حداکثر راندمان رو خواهند داشت و پس از 6 ماه میفرستید کشتار و بصورت گوشتی میفروشید.
      بررسی بفرمایید بازهم سوالی بود در خدمتتون هستیم.

      1. سلام،میخاستم بدونم در یک محیط 6در4 چه تعداد بلدرچین تخم گذار میشه پروش داد و این که قیمت هر بلدرچین 40روزه چقده؟ممنون میشم بگید ک قیمت هر کیلو غذای بلدرچین چقد میشه؟

  109. سلام
    یک فضای حدودا ۱۰۰متری دارم
    ۹*۱۲ هزینه قفس و تعدادی که میتونم پرورش بدم را ممنون میشم بهم بگید
    با تشکر فراوان بابت همه مطالب و پاسخگوییتون

    1. سلام وقت بخیر
      با توجه به عرض 9 متر شما میتوانید 2 لاین قفس پنج طبقه مدل تکرو و 3 لاین قفس 5 طبقه مدل دو طرفه در این مکان قرار بدید و مجموعا 14 هزار بلدرچین میتونید پرورش بدید. با احترام

  110. سلام من تازه واردم ومی خوام با500بلدر چین شروع کنم و2میلیون سرمایه دارم جاهم دارم هزینه قفس وخریدبلدرچین چقدر درمیاد

    1. سلام با این سرمایه میتونید 330 تا بلدرچین پرورش بدید و قفس براشون تهیه کنید.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با واحد فروش در ارتباط باشید : 05144417200
      با احترام

  111. سلام باتشکر از شما خسته نباشید من کل مطالب شما ودوستان رو تک به تک خوندم در کل بلدرچین تخم گذار از نظرفروش خوبه یا گوشتی واینکه من در یک زمین 8در4چند عدد میتونم پرورش بدم باتشکر

    1. سلام دوست عزیز. بازار فروش بلدرچین تخمگذار روان تر از بلدرچین گوشتی هست در حال حاضر و در این فضایی که فرمودید مجموعا 2650 قطعه بلدرچین میتونید پرورش بدید. با احترام

  112. باسلام بنده زیر زمینی به عرض3متر وطول 5متر دارم چه تعداد بلدرچین می توانم در این مکان پرورش دهم. و میزان سرمایه موردنیاز برای این کار چقدر می باشد. لطفا راهنمایی کنید. باتشکر

    1. سلام دوست عزیز
      در این فضا مجموعا 10 قفس بلدرچین 5 طبقه میتونید بزارید که معادل 1650 قطعه بلدرچین میشود. هزینه های لازم هم که با توجه به توضیحات کاملا توسط خودتان قابل محاسبه است. چنانچه در محاسبات مشکلی داشتید بفرمایید. با احترام

  113. سلام وممنون بابت اطلاعات کاملتون
    تو مجاسبات بالا شما فرض کردید هر 2000 بلدرچین تخم گذار باشند در صورتی که در گله نر هم وجود داره.میتونیم موقع خرید فقط بلدرچین ماده بخریم.از کجا میشه فهمید که ماده بهمون دادن؟؟

  114. سلام، آیا پرورش بلدرچین در نقاط گرمسیر مثل شهرهای خرمشهر و آبادان امکان پذیر هست؟لطفا”راهنمائی بفرمائید.

    1. سلام بله به راحتی امکان پذیره و ما خودمون واحد های زیادی رو در اهواز، بهبهان، آبادان و مجموعا منطقه جنوب کشور تجهیز کرده ایم. با احترام

  115. باسلام میخوام در کنار کارم شغل دومی هم داشته باشم. فکر میکنم پرورش بلدرچین خوب باشه . چون میدونم که از عهدش بر میام برای شروع
    یک قفس یک طبقه میخوام . میخواستم قیمت قفس یک طبقه ونحوه ارسالش رو بدونم. وبعد در مورد چیزهای دیگه ازشما راهنمایی میگیرم.باتشکر .اوجاقی.

    1. سلام دوست عزیز ارسال قفس های یک طبقه به سراسر کشور بصورت کاملا رایگان انجام میشه، جهت استعلام قیمت لطفا با واحد فروش در ارتباط باشید : 05144417200
      با احترام

  116. سلام و خسته نباشید
    ممنون بابت مطلب خوب و کاملتون
    یه سوال دارم
    این هزینه ها و اعداد و کلا قیمت هایی که زده شده بروز هست؟ منظورم اینه تو بازار فعلی که الان اواسط برج 6 سال 97 هستیم همه چی به شدت گرون شده و هزینه هایی که گفتید با عقل جور در نمیاد. من احساس میکنم هزینه های برآورد شده بروز نیستند.
    اگه بروز نیست خواهشا مطالب رو براساس بازار روز بنویسید و آپدیت کنید تا بیشتر استفاده کنیم.
    مثلا من میخواستم دو ماه پیش روغن گیری کنجد رو شروع کنم اون موقع کنجد 5 هزار تومن بود الان شده 20 هزار تومن!!!!!! میترسم اینم اینجوری باشه و بی خودی برم دنبال تحقیق کردنش.

  117. سلام خسته نباشید هزینه دانه برای ۲۰۰۰قطعه میشود ۳ملیون تومان میزان سود از طریق تخم بلدرچین ۴ملیونو هشتصدهزاد تومان میشود اگر هرینه ی اب و برق و اجاره ی مکانو حساب کنیم تقریبی ۱۴۰۰میلیون میمونه برامون در صورتی ک ۵ ملیون تومانمونم خوابیده
    مقداد سود دهی رو درست حساب کردم ؟؟

  118. کلا ضرره که دوست عزیز
    ده هزا قطعه
    ۵۰۰ گرم دان برای بالغ شدن با قیمت ۲۰۰۰ تومان هر کیلو
    ۱۰۰۰۰×۰.۵×۲۰۰۰=۱۰میلیون
    ۲۰۰۰ تومن هرقطعه با کم کردن ۵۰۰ تومن برای گوشت پس از ۶ ماه ۲۰ میلیون
    جمعا ۳۰ میلیون تا تخمگذاری
    به فرض ۲۰ تومن سود برای هر تخم روزی به طور معقول ۵۰۰۰ تخم
    ۱۰۰۰۰۰ تومان طی ۶ ماه ۱۸ میلیون تومان
    یعنی ۱۲ میلیون تومن ضرر خالص
    بیشتر از ۵۰۰۰ تا برای ۱۰۰۰۰تا نباید انتظار داشت

    1. سلام
      دوست عزیز با نهایت احترام خواهشمندم در کاری که تخصص ندارید اظهار نظر نکنید! اگر همه اینطور که شما محاسبه میکردید ، محاسبه میکردند الان واحد پرورشی ای وجود نداشت 🙂
      خیلی برام جالبه که شما یکبار هزینه دان برای بالغ شدن بلدرچین رو محاسبه کردید (که البته کاملا هم اشتباه حساب کردید) و مجدد در خط بعدی اومدید هزینه خرید بلدرچین بالغ رو هم حساب کردید!!!
      اگر میخواید دان بدید تا بالغ بشن پس چرا هزینه خرید بلدرچین بالغ رو محاسبه میکنید!!!

      لازم به ذکره راندمان تولید تخم در بلدرچین 80 درصد هستش و هر بلدرچین بطور میانگین در هفته 5 تخم میزاره و شما از راندمان تولید هم چیزی نمیدانید که میگید بیشتر از 5000 تخم روزانه نباید انتظار داشت…

      روی سخنم با سایر دوستان هست :
      دوستان من متاسفانه در کشور ما افراد خیلی زیادی هستند که با اینکه اطلاعات خیلی پایینی راجع به هر کسب و کاری دارند اما همانند یک متخصص صحبت میکنند! این افراد نه تنها خودشان به جایی نمیرسند بلکه دیگران رو هم نا امید میکنند بنابراین توصیه میکنم به شدت از این افراد دوری کنید…
      لطفا منطقی فکر کنید! این همه واحد های پرورشی در کشور وجود دارند که روز به روز کارشون گسترده تر میشه و کسب و کارشون رو گسترش میدن… اگر بخواهیم محاسبات ایشان را (که اگر متخصص باشید در این زمینه برایتان همانند جوکی خنده دار خواهد بود) در نظر بگیریم، تمام واحد های پرورشی در سراسر کشور زیان ده هستند…

      التماس به کمی تفکر…

  119. سلام
    میخواستم بدونم در یک انبار ۳×۴×۲.۷چه تعداد بلدرچین میشه پرورش داد ،قیمت الان بلدرچین ،قیمت قفس ،قیمت تخم ،قیمت دان و بازار فروش چطوره

  120. با سلام.
    من طبقه سوم منزلم رو سبک سازی کردم به صورت سوله و ابعادش 9 در 8 متره
    با قفسهای 5 طبقه حداکثر چند قطعه میتونم داشته باشم و هزینه قفسها حدودا چقدر میشه.
    ممنونم.

    1. سلام دوست عزیز
      شما در این فضا حداکثر 11 هزار قطعه بلدرچین میتونید پرورش بدید.
      لطفا جهت استعلام قیمت با واحد فروش در اتباط باشید :
      05144417200
      با احترام

  121. سلام…
    یه اتاق چهار در شش متری دارم…
    1.چند عدد بلدرچین بالغ میتونم پرورش بدم؟
    2.قیمت قفسه ها چقد میشه؟
    3.بلدرچین سالیانه چه تعداد تخم میزاره؟
    4بلدرچین تا چه مدت تخم میگذارد؟منظورم اینه تا چند سالگی تخم میزاره؟

    1. سلام
      در صورت استفاده از قفس بلدرچین 5 طبقهحدودا 2600 قطعه میتونید پرورش بدید.
      2 – جهت استعلام قیمت ها لطفا با واحد فروش در ارتباط باشید.
      3 – هر بلدرچین بصورت میانگین 5 تخم میذاره یعنی راندمان تخمگذاری 80 درصد هستش
      4 – بلدرچین تا 6 ماه حداکثر راندمان رو داره و پس از شیش ماه به کشتار رفته و گله جدید جایگزین میشود.
      با احترام

  122. سلام سالن واسه اماده سازی با چی ضد عفونی کنم
    الان بسته چن میشه فوروخت به مغازه ها.۱۰۰۰تا روزی چنتا تخم‌میزارن حدودا.چقدر دان میخوان واسه یه ماه.چنتا قفس مسخوان ۱۰۰۰ تا .ممنون میشم یکم در کل توجیهم کنید.قیمت دان هم‌میخواستم.ممنون از لطفتون

    1. سلام دوست عزیز
      1 – با گاز فرمالین میتونید ضدعفونی کنید.
      2 – در حال حاضر هر عدد تخم بین 130 تا 150 میتونید بفروشید.
      3 – در صورت استفاده از قفس بلدرچین 5 طبقه ، 6 تا قفس نیاز دارید.
      4 – جهت استعلام قیمت دان و قفس ها با واحد فروش در ارتباط باشید :
      05144417200
      با احترام

  123. سلام
    یک بلدرچین بطورمعمول چقدر عمر میکند و با توجه به دمایی که شما گفتید مناسب است برای بلدرچین(22-24سانتیگراد)درزمستان چه باید کرد؟

    1. سلام عمر مفید برای تخمگذاری 6 ماه هستش و بعد باید به کشتار فرستاده شود چون راندمان تخمگذاری پایین می آید.
      باید در فضای سربسته نگهداری شود. اما این برای پرورش صنعتی است در پرورش خانگی که راندمان تخمگذاری مطرح نیست در زمستان هم میتواند بیرون باشد.
      با احترام

  124. با عرض سلام و ادب
    بنده میخواستم بدونم در مکانی با 4 متر طول و 3 متر عرض چند عدد بلدرچین میشه پرورش داد، با قفس و بدون قفس ، و به طور میانگین این تعداد چقدر در ماه سود دهی دارد.
    با تشکر

    1. سلام در صورت استفاده از قفس بلدرچین 5 طبقه در این فضا میتونید 8 قفس قرار بدید که معادل 1320 قطعه بلدرچین است.
      بدون قفس اصلا توصیه نمیکنم، لطفا در این خصوص مقاله معایب بستر را مطالعه فرمایید.

  125. باسلام وخسته نباشید.بنده میخواهم تازه اینکار راانجام دهم انهم باتعدادکم.حدود200قطعه.باهزینه های امروزی خواستم بدانم چقدرهزینه دارد. البته بادلار10600تومان .ممنون از پشتیبانی گرمتان.

      1. با سلام و تشکر از راهنمایی های کارساز پرآور .
        سوالم اینه که برای فروش تخم بلدرچین بصورت فله یا بسته بندی نیاز به تایید و اخذ مجوز از ادارات دامپزشکی ، جهادکشاورزی ،منابع طبیعی و اتاق اصناف و… داریم؟
        مغازه دار برای فروش محصول ما بدون ثبت برند یا مجوزهای لازم مشکلی نخواهد داشت؟

    1. سلام بلدرچین در شرایط مناسب از 40 الی 45 روزگی شروع به تخمگذاری مینماید.
      قطعا شما اصول پرورش را رعایت نکرده اید، همه چیز فقط دان نیست! انواع استرس ها، شرایط دمایی و… نیز دخیل هستند.
      با احترام

  126. با سلام ،
    اگر بلدرچین ها رو برای شروع با تعداد کم با دو قفس شروع کنم در فضای بالکن،
    مشکلاتی اعم از گرما و سرما، یا سرو صدا برای دیگران و خود پرنده دردسر ساز نیست ؟
    و اینکه با توجه به مکان شما برای مشاوره شهر های دور دست چطور مشاوره بگیرند، ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      در پرورش به شیوه صنعتی حداکثر تخمگذاری مدنظر گرفته میشود که مقدار آن برای هر بلدرچین در هفته پنج تخم میباشد و در این شرایط باید دمای مناسب برای بلدرچین تامین شود که 22 تا 24 درجه سانتی گراد میباشد. حال اگر روی بالکن این پرنده ها را نگهدارید مشکلی ندارد اما نباید انتظار حداکثر راندمان را داشته باشید.
      برای مشاوره بصورت تلفنی هم میتوانید اقدام کنید. با احترام

  127. با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بپرسم آیا برای پرورش و فروش تخم بلدرچین نیاز به مجوز هست؟ اگر هست چه مجوز هایی و از کجا؟ خیلی ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      برای واحد های کوچک در ایتدا نیازی نیست اما واحد های بزرگ (منظور 10 هزاری به بالا) بهتر است مجوز دریافت نمایند.
      برای مجوز باید به جهاد کشاورزی شهر مراجعه نمایید.

  128. سلام، من یه زمین 0150 متری در شهر رشت دارم، میخواستم بدونم با چقدر سرمایه میتونم شروع کنم با احتساب اینکه 500 متر سالن یا بیشتر، و چقدر درامد میتونم داشته باشم، ایا جهاد کشاورزی تسهیلات یا وام در اختیار میزارن؟
    ممنون از شما و راهنماییتون

    1. سلام دوست عزیز
      سوال شما خیلی کلی هستش
      خواهشمندم کمی مقالات رو مطالعه کنید، طول و عرض سالن رو بفرمایید تا بتونیم راهنماییتون کنید.
      در خصوص گرفتن وام گاهی اوقت جهاد کشاورزی همکاری های لازم را بعمل می آورد.
      با احترام

  129. با سلام
    پرورش بلدرچين در يك روستاي منطقه سردسير (غرب كشور) كه تابستان خنك و زمستان پربرف و سرد داره، آيا ميسره؟؟
    مثلا براي 10000 قطعه بلدرچين، به چه تجهيزاتي نياز است؟؟ (يك سالن 50 متري را در نظر بگيريد)
    به چند نفر نيروي كار نياز است؟
    آيا نياز به مجوز خاصي از سوي ارگانهاي ذيربط (جهاد كشاورزي و…) مي باشد يا خير؟
    آيا مثل مرغداري ها، نياز به رعايت فاصله از منطقه مسكوني مي باشد؟

    1. سلام
      بله بلدرچین پرنده ای بسیار مقاوم هستش و در هرشرایطی آب و هوایی میتواند پرورش داده شود فقط باید دمای بین 22 تا 24 درجه سانتی گراد برایشان مهیا شود.
      با احترام

  130. سلام.
    در ۲۰۰۰متر‌ سوله چند‌ قطعه بلدرچین‌ میتوان‌ پرورش داد؟
    و اینکه‌ آیا استخدام‌ ۱۰ نفر کافیه براش؟

  131. سلام
    میخواستم بدونم بازار فروش بلدرچین و تخم بلدرچین چجوره ،فروش تضمینی هست یا اینکه بعد از این همه مراحل و هزینه ممکنه کسی نخره از ما؟
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      هستند شرکت هایی که بصورت تضمینی محصولات را بعد از تولید از شما خریداری میکنند اما با قیمتی پایین!
      بهتر است که خودتان نسبت به بازاریابی اقدام کنید…
      لطفا مقاله تخصصی بازاریابی بلدرچین را مطالعه نمایید.
      با احترام

  132. درود بر شما من 16 سال سنمه قصد دارم 300 تا بلدرچین بگیرم و طبق فرمایشات شما که گفته بودید بلدرچین بالغ بگیرم برای حد اقل دو دوره میخواستم بدونم قیمت این نوع بلدرچین تخمگذار چقدر هست …..در فضای ازاد(مثل باغچه) امکانش هست ؟ و چقدر فضا نیاز هست ؟ با احتساب فقط قفس و دان و بلدرچین(اگه چیز دیگه ای نیاز هست لطفا راهنمایی کنید ) برای این تعداد چقدر باید خرج کنم ؟

    با تشکر از یاری و راهنمایی شما عزیزان

    1. سلام فرزاد عزیز
      قیمت هر عدد بلدرچین بالغ در بازار فعلی : 2400 تا 2700 تومان
      فضای ازاد برای پرورش بلدرچین مناسب نیست و باید از قفس مخصوص بلدرچین تخمگذار استفاده کنید.
      قیمت قفس برای 300 قطعه بلدرچین : حدودا یک میلیون و سیصد هزار تومان.
      هر بلدرچین روزی 25 گرم دان مصرف میکنه و قیمت هر کیلو دان حدودا 2000 تا 2100 تومان میباشد در بازار فعلی.
      دوستان دقت نمایید محاسبات فوق در تاریخ 1396/04/25 انجام شده و ممکن است در زمان دیگر قیمت ها تغیر داشته باشند.
      موفق باشید

  133. سلام با داشتن سرمایه 150 میلیون تومنی و مکانی 1000متری که 10در 10 است ماهانه چقدر میشه سود خالص به دست آورد؟

  134. با سلام
    شما در مورد بلدرچین تخم گذار و فروش تخم مرغ در مطلبتون فرمودید ممنون میشم در خصوص بلدرچین گوشتی و جوجه کشی هم در مقیاس ۲۰۰۰ قطعه توضیحاتی ارائه بفرمایید (فضای مورد نیاز، تجهیزات و هزینه ها)
    و اینکه میشه هر دو بخش رو در یک سوله داشت
    با تشکر از مطالب مفیدتون

    1. سلام دوست عزیز
      به زودی در مطلبی جامع به سود حاصل از پرورش بلدرچین گوشتی نیز خواهیم پرداخت و اطلاع رسانی خواهیم کرد.
      با احترام

  135. سلام من سوله به اندازه ۱۰۰۰متر مربع دارم در این سوله چند بلدرچین میتوانم پرورش دهم ایا تیاز به انبار دارم چقدر سود دارد

  136. سلام من یک سوله سیصد متری دارم که قبلا داخلش پرورش دام بوده والان شسته شده سم پاشیم کردیم خاستم بدونم برای شروع پرورش بلدرچین مشکل ساز نیست این مکان یا جای دیگه ای رو انتخاب کنم ؟

    1. سلام خدمت دوست عزیزم. برادر من حدود ۲۵ ملیون دارم. و یه سالنی که دقیق سه تاقالی ۱۲متری جا میگیره میخواستم بدونم حداکثر چقدر بلدرچین گوشتی میشه ریخت و اگه نخوانم از قفس استفاده کنم میشه یا نه..؟ ممنون از اخلاق خوب جناب عالی.

      1. سلام برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشاوره ما در تماس باشید
        05144417200
        09156500073
        09128470498
        با احترام.

  137. سلام
    وقت شما بخیر
    قربان من میخواستم بدونم با 15 ملیون سرمایه چه تعداد بلدرچین گوشتی میتونم پرورش بدم. تاکید میکنم بلدرچینِ گوشتی

    1. سلام دوست عزیز
      شما با این سرمایه حدودا 2000 هزار قطعه بلدرچین میتوانید پرورش دهید.
      در محاسبات قیمت 12 عدد قفس بلدرچین 5 طبقه نیز برای شما لحاظ شده است.
      با احترام

  138. سلام خداقوت و خسته نباشید.
    من میخواهم در پشت بام خانه و در مقیاس کوچک و تعداد کم شروع کنم حدود 100 تا بنظرتون ایا سود ده خواهد بود؟
    میتوانم از چوب برای قفس ها استفاده کنم؟
    ممنون که پاسخگوی سوالات ما هستیپ

    1. سلام در مقیاس خانگی نباید انتظار سود خوبی داشته باشید!
      خیر قفس های چوبی بخصوص برای فضای ازاد مناسب نیستند و راندمان تخمگذاری را پایین می آورد.
      با احترام

  139. باسلام بنده یک جوان 18ساله هستم و درحدود 150مترحیاط منزل ما میباشد ودرشهرستان زندگی میکنم من میخواهم بدونم که درابتدا باچه تعداد بلدرچین شروع کنم که برام خوب باشه سرمایه حدود یک میلیون تومان دارم و علاقه ی زیادی به نگهداری بلدرچین و مرغ و……دارم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    باتشکریاعلی!

  140. سلام حدود 5 اتاق 12 متری در یک روستا دارم به نظر شما برای پرورش کدام پرنده مناسب تر است؟
    15 میلون سرمایه دارم

      1. قرقاول ،،کبک ،،بلدرچین ،،سوددهی کدوم بیشتره ؟؟ریسک کدومش واسه کسی مثل من ک تجربه ای ندارم کمتره ؟؟

    1. سلام و عرض ادب من میخواستم پرورش بلدرچین تخم گذارده بندازم و برای اینکه تازه کار هستم از حدود ۲۰۰ بلدرچین شروع میکنم بی زحمت میشه بگین چقدر فضا و چند تا قفس و چقدر سرمایه اولیه نیاز دارم ممنون میشم

  141. سلام بنده تازه ميخام بلدرچين تخم گذار پرورش بدم يك اتاقك 4*4 دارم ميشه لطف كنين هزينه قفس و در چند طبقه و هزينه كل و بگيد اتاق خالي است يعني هيچ تهويه اي و اين چيزا نداره

    1. سلام در این فضا میتونید 4 قفس 5 طبقه مدل تکرو
      و 4 قفس 5 طبقه مدل دورو قرار بدید.
      در مجموع 2000 قطعه بلدرچین میتونید پرورش بدید.
      قیمت هم حدودا 6 میلیون خواهد شد البته این قیمت حدودی است و برای استعلام دقیق قیمت محصولات باید با واحد فروش در ارتباط باشید.
      09128470498
      44417200 – 051
      با احترام

      1. سلام من می خواستم بلدرچین گوشتی پرورش بدم قبلا هم در مقیاس کوچک داشتم که جوجه را روی زمین نگه داری می کردم ایا برای جوجه ها هم قفس مخصوص هست لطفا روش نگهداری اصولی جوجه ها و تجهیزات لازم رابگویید

  142. با سلام و عرض ادب و احترام
    بنده مکانی دارم 36متر مربع میشه بفرمایید تو این مساحت چقدر میشه پرورش داد؟
    ممنون

  143. سلام سالنی دارم که گنجایش ۵۰۰۰ بلدرچین گوشتی داره. قصد دارم بدون قفس جوجه یک هفته اای بیارم پرورش بدم . هزینه خوراک (دان استاتر و…) چقدر میشه؟

    1. سلام هر طبقه یک متر طول و 62 سانتی متر عرض
      توصیه میکنم حتما از قفس های استاندارد استفاده کنید چرا که قفس های دست ساز باعث مرگ و میر پرنده خواهند شد.
      با احترام

    1. سلام در تهران جای خاصی مد نظر نیست اما با خواندن مقالات تخصصی سایت ما که تجارب ما هستش در امر پرورش میتوانید به تسلط 90 درصدی برسید.
      با احترام

      1. سلام. لطفا بفرمایید هر بلدرچین بالغ تخمگذار در روز چه مقدار دان مصرف میکنه. و در حال حاضر قیمت دان کیلویی چنده. سپاس

  144. سلام
    با تشکر از راهنمایی و‌اطلاعات خوبتون
    من میخوام وارد این‌کار بشم و‌تجربه ای هم در این رابطه ندارم میخواستم‌بدونم در یه اتاق ۴/۵ در ۱۲متر چه تعداد بلدرچین تخم گذار میتونم نگهداری کنم و هزینه ی قفس و بلدرچین ۴۰روزه چقدر میشه؟اگر‌براتون مقدوره لطف کنید براورد هزینه ش رو برام بفرستید، با تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      در مکان مذکور شما میتوانید با استفاده از قفس بلدرچین 5 طبقه حدودا 7900 قطعه بلدرچین پرورش دهید.
      هزینه قفس هم حدودا برای شما حدودا 23 میلیون تومان خواهد شد.
      با احترام

  145. توصیه دوستانه به عزیزانی که میخواهند تازه وارد این کار شوند.
    ابتدا از داشتن بازاربرای برای فروش محصول مطمئن شوید
    اینکه بتونی 40000 تخم رو به موقع بفروش ، اصلا کار راحتی نیست.
    اگر بازار خوبی پیدا کردید، بعدش شروع ب هزینه برای تجهیزات کنید

    1. سلام دوست عزیز
      قطعا هرکسی را بحر کاری ساختند، قرار نیست یک نفر هم پرورش دهنده باشد هم محصولات را خودش به فروش برساند…
      به همین دلیل است که یک سری از واحد ها پرورش خود را با 500 بلدرچین شروع کردند و امروز صاحب واحد های 10/000 تایی هستند و یکسری هم در همان ابتدای شروع شکست خوردند…
      به تمام دوستان توصیه میکنم اگر خودشان مسلط به تکنیک های بازاریابی و فروش نیستند یک بازاریاب مسلط به تکنیک های فروش و بازاریابی استخدام نمایند و به راحتی محصولات تولیدی خود را به فروش برسانند.
      با احترام

    2. با سلام
      این مقدار بلدرچین حدود ۲۰۰۰ تا چند ماه می تونن تخم گذاری کنند و ایا باید در طول دوره به تعداد انها افزود و اگر خودمان فقط بخواهیم مدیریت کنیم و کارگر سر کار بگذاریم به چه صورت خواهد بود

        1. سلام خسته نباشید
          من میخوام پرورش بلدرچینو با ۱۰۰تا شروع کنم تا یاد بگیرم میشه لطف کنید بگید قیمت قفس برای ۱۰۰تا چقد میشه فقط خواهشن اینجا قیمتو بفرمایید تا بقیه هم بدونن

          1. سلام به دلیل نوسان بودن قیمت ها، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید
            05144417200
            09156500073
            09128470498
            با احترام.

    1. سلام دوست عزیز
      معمولا مکان هایی که برای این موارد به اجاره داده میشوند از تجهیزاتی مثل تهویه برخوردار هستند، اما اگر مکان شما برای اولین بار است که برای پرورش بلدرچین مورد استفاده قرار میگیرد باید به فکر تهویه هم باشید که البته هزینه آن نیز محاسبه شده است چرا که افرادی که خودشان مکان دارند، اجاره نمیدهند و همان هزینه اجاره که در سرمایه محاسبه شده است را برای خرید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و تهویه و… صرف خواهند کرد.
      با احترام

      1. من میخوام داخل همون اتاق ۲ متر در ۳.۵ متر شروع کنم.
        چقدر تهویه نیاز دارم؟
        و ایا بوی نا مطبوع از این پرنده ها ایجاد میشه که سبب ناراحتی همسایه ها بشه ؟

  146. سلام
    خسته نباشین
    برای پرورش ۲۰۰۰ قطعه به چه مقدار فضا نیازمند هستم.
    من یک اتاق هفت متری دارم و میخوام این کار رو شروع کنم.

          1. ممنون که لطف میکنین و با صبر و حوصله جواب میدین.
            روش احتساب مکان به تعداد بلدرچین چجوری هست؟
            ممنونم

          2. هزینه هایی که نیاز هست انجام بدم برای این تعداد ( ۹۰۰ عدد) چقدر هست؟
            قفس ها
            خرید بلدرچین
            دان
            اب برق گاز
            خیلی خیلی ممنونم
            ??

        1. سلام از صفر تا صد کارشناسان های ما راهنمایی تون میکنند برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس حاصل فرمایید
          05144417200
          09156500073
          09128470498
          با احترام.

      1. سلام اولا من هرجورحساب میکنم ۴۰۰۰تابلدرچین خیلی هنرکنن وهمشون تخم گذاری کنن و هفته ای پنج تاهم تخم بذارن درماه میشه حدود ۸۰۰۰۰ نه ۹۶۰۰۰ ثانیا به مرگ و میرشون هم بایدفکرکرد که اگر مریض بشن وبمیرن چه ضرری به شخص وارد میشه

        1. سلام 4000 بلدرچین روزانه 3.200 عدد تخم میزارن که ضربدر 30 کنید میشه 96000 تخم در ماه. همچنین هزینه تلفات نیز در نظر گرفته شده. با احترام

    1. برای خرید قفس و۳۰۰تا بلدرچین چقدر سرمایه نیازه و سوله باید دارای چه چیزهایی باشه وچند متر؟ واینکه بلدرچین بالغ بخرم خوبه یاجوجه عارف مشیری از فومن

  147. سلام خسته نباشید طبق محاسبات خودتون هر بلدرچین درهفته اگه ۵تا تخم بزاره ۲۰۰۰تا بلدرچین در ماه ۴۰۰۰۰تا تخم میزارن نه ۱۰۰۰۰تا اصلاح کنید لطفا

        1. سلام این تعداد جنبه ازمایشی دارد و چون نمیتوانید دان را به قیمت عمده تهیه کنید و باید از خرده فروشان به قیمت های متفاوت بخرید نمیتوان برای ان سود دقیقی محاسبه کرد

          1. سلام یک کارگاه حدود ۴۰۰ متری را در نظر بگیرید که ۲۰۰ از آن را با سقف حدود ۴ الی ۵ متر بخواهم پرورش بلدر چین راه بیندازم.
            کارگاه آب ندارد و باید با آب تانکری استفاده کنم.
            لطفا راهنمایی نماید که، چه تعداد ؟
            با چه مقدار سرمایه؟
            لازم به راه اندازی میباشد

          2. سلام لطفا طول و عرض سالن رو بفرمایید و همچنین میتونید برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید :
            05144417200
            09156500073
            09156500079

          1. سلام دوستان من یک سالن متوسط برای طیور دارم اما سرمایه ندارم هرکس خواست می‌تونه بیاد شراکتی کارو شروع کنیم

      1. سلام منم میخوام شروع به پرورش بلدرچین گوشتی کن م و سرمایه ۷ ملیون دارم و یک وانبار در ابعاد ۳ * ۵ چگونه میتونم شروع کنم

        1. سلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشاوره ما در تماس باشید
          05144417200
          09156500073
          09128470498
          با احترام.

      2. سلام من برای شروع به پرورش بلدرچین گوشتی ۷ ملیون سرمایه دارم و نمیدونم از کجا بلدرچین و قفس کرانه تهیه کنم میشه راهنمای کنید باتشکر

        1. سلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مشاوره ما در تماس باشید
          05144417200
          09156500073
          09128470498
          با احترام.

      3. سلام یه سوال اگه در یک انبار ۱۸متری یعنی ۶در۳ بخوایم راه اندازی کنیم چقدر هزینه میخواد وچه مقدار سود داره؟ آیا اصلا تخم بلدرچین بازار خوبی داره؟

    1. سلام داداش بهرم مراقی محاسبات شمام غلط هستن متاسفانه
      هر هفته ۵ تخم تعداد ۲۰۰۰
      ۲۰۰۰×۵=۱۰.۰۰۰
      سایت کاملا درست درج کرده بودن شما اشتباه گفتین

      یاحق

      1. سلام شماهم که اشتباه کردید میشه ۴۰ هزار تخم در ماه هر بلدرچین در ماه ۲۰عدد تخم میذاره حالا ۲۰۰۰ضرب کن در ۲۰ عدد میشه ۴۰ هزار

          1. سلام عرض ادب
            دو واحد سوله پنصد متری دارم میخوام پرورش بلدرچین استفاده کنم بنظرتون برا شروع چه تعداد میتونم فعالیت کنم
            چه میزان سرمایه نیاز دادم
            امکان هس بصورت صنعتی شروع کنم سرمایه هم دارم برا این کار
            ولی تجربه اصلا

        1. سلام از صفر تا صد کارشناسان های ما راهنمایی تون میکنند برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس حاصل فرمایید
          05144417200
          09156500073
          09128470498
          با احترام.

        2. سلام.من تازه میخوام شروع کنم.۵۰میلیون تومن.قفس خوب وبلدرچین نژادخوب کجاست.درضمن بلدرچین روزانه چه مقداری وغذامصرف میکنند.باتشکر

          1. سلام وقت بخیر، با توجه به گستردگی موضوع لطفا جهت مشاوره رایگان و کاربردی با کارشناسان ما در ارتباط باشید :
            05144417200
            09156500073
            09156500079
            09128470498
            شایان ذکر هست هر بلدرچین بصورت روزانه 30 گرم دان مصرف میکنه.

      2. هرهفته ۵ تخم ضرب در ۴ هفته کن تو ماه میشه بیست تا تخم ۲۰ ضرب در ۴۰۰۰ قطعه کن میشه ۸۰۰۰۰هزار تا تو سایت هم ۹۶ هزار تا زده نمیدونم این اعداد وارقام واز کجا میارید

    2. خوب اگه نطفه دار کنیم تخم ها رو پس علنی کلا سودی نخواهد داشت.شما به فرض تخم خوراکی نوشتین در مورد اون هم توضیح بدین ممنون میشم

    3. سلام
      4هزار قطعه بلدرچین در ماه 80هزار تخم میذارن نه 96هزار .
      هر بلدرچین در ماه 20 تخم
      4هزار بلدرچین 4000*20=80
      80هزار تخم دانه 520 تومان چهل و چهار میلیون تومان
      هزینه هر تخم 330 تومان در ماه میشود 27 میلیون
      17=44-27 17میلیون تومان سود در ماه نه 21 میلیون

      1. سلام محاسباتتون اشتباه هست، راندمان تخمگذاری بلدرچین 80 درصد هست
        4000 ضربدر 80 درصد = 3200 تخم تولیدی روزانه
        3200 ضربدر 30 روز = 96000 تخم ماهانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

سبد خرید0
سبد خرید خالی است
0

پیام آرش کرمانی بنیانگذار گروه صنعتی پرآور

این پیام تقدیم به شما عزیزان دوست داشتنی که احتمالا در سنین 18 تا 35 سال بسر می برید و به نحوی علاقمند به پرورش طیور و یا علاقمند به راه اندازی کسب و کار شخصی خودتان هستید. بنده آرش کرمانی به عنوان مدرس و مشاور هزاران نفر و با سابقه بسیار زیاد در مدیریت بیزینس های موفق ، دو عامل بسیار مهم موفقیت و شکست تمام انسان های امروزی را کشف، و بصورت یک فایل صوتی کوتاه تقدیم شما میکنم. میزان توجه شما به این فایل، آینده و سرنوشت شمارو بصورت تضمینی رقم خواهد زد، پیشنهاد میکنم قبل از هر اقدام فیزیکی و یا یادگیری مهارت جدید،به گفته های این فایل توجه کنید.
0:00 / 0:00
اصلی ترین دلایل موفقیت و شکست