شروع جشنواره عیدانه! تخفیفات چند میلیونی از پرآور درخواست کنید (فقط 48 ساعت)

مزایای کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

Rate this post

راه اندازی یک مرغداری و کار پرورش طیور در صورتی که از کلیه پیچیدگی های این حرفه مطلع باشد. یک تجارت پرسود خواهد بود. برای رسیدن به موفقیت در این امر لازم است بدانید که نیاز بازار فروش پیش روی شما چیست و فعالیت در کدام بخش از این صنعت می تواند با سود بیشتری همراه باشد. چرا که مشاغل موجود در حوزه پرورش طیور انواع مختلف دارد که هر کدام از آنها مزایا و معایب مربوط به خود را دارند در صنعت پرورش طیور چندین بخش اصلی وجود دارد که امکان کسب درآمد بالا را به پرورش دهنده می دهد یکی از این بخش ها جوجه کشی و استفاده از دستگاه جوجه کشی برای کسب سود است به همین جهت ما در این مطلب از پرآور قصد داریم روش های کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی را مورد بررسی قرار دهیم و کلیه مزایا و معایب احتمالی در این زمینه را ذکر کنیم.

لازم است بدانید که اگر با اطلاعات و دانش کافی وارد صنعت جوجه کشی شوید فقط به یک مرغدار یا پرورش دهنده طیور تبدیل نمی‌شوید، بلکه یک تاجر واقعی خواهید شد که می تواند از سود دهی مداوم لذت ببرد. پس چنانچه مشتاق کسب اطلاعات در این زمینه هستید ما را تا پایان مطلب همراهی بفرمایید. در ضمن خواندن این مطلب به 10 دقیقه زمان نیاز دارد.

کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی و انواع آن

دستگاه های جوجه کشی انواع مختلف دارند که امروزه در برندهای مختلف تولید و به فروش می رسند اما به طور کلی می توان دستگاه های جوجه کشی را به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم کرد نوع صنعتی این دستگاه به دو صورت است برخی از آنها دستگاه ستر و هچر آنها از یکدیگر جدا هستند و در برخی دیگر هردو این بخش ها در یک دستگاه قرار دارند همچنین دستگاه های جوجه کشی خانگی در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند که افراد می توانند با توجه به نیاز خود آنها را تهیه کنند.

روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی
روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

حتما بخوانید: پرورش بلدرچین مولد با استفاده از دستگاه جوجه کشی

بهترین روش ‌های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

روشهای مختلف برای کسب درآمد از دستگاه های جوجه کشی وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از :

  • استفاده از دستگاه جوجه کشی برای تولید جوجه های یک روزه و و کسب سود از طریق فروش آنها
  • استفاده از دستگاه جوجه کشی برای تولید جوجه های یک روزه و پرورش آنها و کسب سود از طریق فروش آنها
  • استفاده از دستگاه جوجه کشی جهت تولید و پرورش طیور تخمگذار و و کسب سود از طریق فروش تخم آنها
  • استفاده از دستگاه جوجه کشی جهت تولید طیور گوشتی و و کسب سود از طریق فروش آنها
  • استفاده از دستگاه جوجه کشی جهت تولید انواع مرغ های زینتی و کسب سود از طریق فروش آنها
  • استفاده از دستگاه جوجه کشی در مقیاس صنعتی و بزرگ و کسب سود از آن از طریق
  • استفاده از دستگاه جوجه کشی و کسب سود از آن از طریق جوجه کشی در منزل
  • استفاده از دستگاه جوجه و تبدیل تخم های نطفه دارد به نیابت از پرورش دهندگان

کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی با توجه به ظرفیت تولید

قبل شروع فعالیت جوجه کشی مشخص کنید که می خواهید ظرفیت تولید و فعالیت شما در چه سطح باشد. این امر را میزان امکانات و سرمایه اولیه شما مشخص می کند. چنانچه سرمایه اولیه شما زیاد باشد و می توانید کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی را در سطح بزرگ و صنعتی شروع کنید اما اگر قصد شروع فعالیت خود را با سرمایه کمتر دارید می توانید از دستگاه جوجه کشی خانگی برای کسب سود و انجام کار پاره وقت استفاده کنید. چرا که تنوع دستگاه های جوجه کشی موجود در بازار به شما این امکان را می دهد تا به صورت پاره وقت و یا تمام وقت مشغول به کار جوجه کشی و کسب درآمد از این طریق شوید.

بیشتر پرورش دهندگان و افرادی که به کار جوجه‌ کشی مشغول هستند معمولاً توصیه می کنند که کار جوجه کشی و پرورش طیور را با تعداد کمی آغاز کنید سپس با کسب تجربه کافی کسب و کار خود را توسعه دهید در این صورت احتمال ضرر و زیان شما بسیار کاهش می یابد.

راهکارهای افزایش کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

برای اینکه بتوانید به کسب درآمد بالا به هنگام استفاده از دستگاه های جوجه کشی دست پیدا کنید. چه قصد پرورش جوجه های یک روزه و یا قصد پرورش طیور گوشتی یا تخمگذار را داشته باشید و چه قصد جوجه کشی در مقیاس بزرگ و صنعتی و یا خانگی را داشته باشید. بهتر است که برای کاهش تلفات ناشی از روند جوجه کشی و پرورش طیور از قفس های صنعتی استاندارد استفاده کنید در این شرایط جوجه ها در محیطی مناسب بزرگ شده و با تلفات کمتری به بازدهی می رسند. مراقبت از جوجه های یک روزه از حساسیت بیشتری نسبت به طیور بزرگتر برخوردار هستند. بنابراین استفاده از قفس های صنعتی مناسب برای جوجه های یک روزه تا حد زیادی می تواند در افزایش سود پرورش دهند مبتدی و حرفه ای موثر باشد.

دلایل افزایش کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی با قفس های صنعتی

روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی
روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

حتما بخوانید: آموزش دستگاه جوجه کشی

قفس های صنعتی به دلایل زیر موجب کاهش تلفات و افزایش کسب درآمد پرورش دهندگان می شود:

  • قفس های صنعتی امکان مدیریت فضا را به افراد می‌دهد بنابراین استفاده از قفس های صنعتی استاندارد برای جوجه های یک روزه هم در منازل و هم در مقیاس بزرگ و صنعتی امکان پذیر است.
  • افرادی که دارای فضای کم هستند و می‌ خواهند که تعداد زیادی جوجه های یک روزه را پرورش دهند و یا به پرورش سایر طیور بپردازند می توانند از قفس های صنعتی برای مدیریت فضا استفاده کنند چرا که این قفس ها به افراد کمک می کنند تا در یک فضای واحد تعداد بیشتری طیور به صورت اصولی پرورش دهند.
  • جوجه های یک روزه به شدت حساس هستند و در مقابل آلودگی ها دچار تلفات می شوند جنس قفس های صنعتی از ورق گرم گالوانیزه است این جنس ضد زنگ است و امکان استرلیزه کردن آنها به صورت مداوم و صحیح برای پرورش دهنده وجود دارد.
  • جوجه های یکروزه به شدت در تماس با مواد مختلف دچار بیماری می شوند این قفس ها به راحتی استرلیزه می شوند در نتیجه جوجه ها در تماس با آنها دچار بیماری و یا تلفات نمی شوند به علاوه شستشوی مداوم قفس ها در زوبل دوره های مختلف پرورش موجب زنگ زدگی و به مرور زمان از بین رفتن قفس ها و کاهش طول عمر آنها نمی ‌شود.
  • مصرف آب تمیز و مداوم در پرورش جوجه های یک روزه و زنده مانی آنها اهمیت بسزایی دارد. این قفس ها معمولاً مجهز به سیستم آبخوری اتومات هستند در نتیجه جوجه های یک روز به صورت مداوم به آب تمیز، بهداشتی و سالم دسترسی دارند.
  • قفس های جوجه یک روزه برای پرورش انواع جوجه های یک روزه مثل مرغ، بلدرچین، کبک و غیره مناسب هستند.
  • این قفس ها مجهز به سینی فضولات می باشند در نتیجه بدون جابجایی جوجه های یک روزه می توان فضولات و مواد آلاینده را به صورت مداوم و روزانه از محیط پرورش پاک کرد.
  • مشاهده جوجه ها در این نوع قفس ها و کنترل و مدیریت آنها با کمک این قفس ها بسیار ساده است.
  • دانخوری های تعبیه شده در بیرون قفس به مرور زمان موجب افزایش سود پرورش دهنده می شوند چرا که از ریخت و پاش جوجه ها جلوگیری می شود.

کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی در منزل

روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی
روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

حتما بخوانید: آموزش ساخت دستگاه جوجه کشی + فیلم آموزشی

استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی به شما کمک می کند تا یک شغل خانگی ساده با درآمد بالا داشته باشید امروزه یکی از مشکلات افراد به ویژه خانه دارها داشتن یک شغل مناسب با زمان و سرمایه کم است. استفاده از دستگاه های جوجه کشی خانگی نه تنها موجب کسب درآمد برای این اشخاص می شوند بلکه تجربه لازم را به آنها می دهند تا در زمان مناسب به توسعه کسب و کار خود بپردازند. با این وجود افراد برای شروع کار جوجه کشی در منزل به تعدادی از ابزار و تجهیزات نیازمند هستند ابزار و تجهیزاتی مثل خرید دستگاه جوجه کشی خانگی و قفس های صنعتی استاندارد شرایطی مثل داشتن فضای کافی برای شروع کار جوجه کشی و نگهداری از جوجه های یک روزه، خرید تخم نطفه دار از مراکز معتبر و…

نکات ضروری برای کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی در منزل

لازم است بدانید که با خرید دستگاه جوجه کشی در منزل می توانید از انواع تخم های نطفه دار برای جوجه کشی استفاده کنید و با توجه به نوع مصرف کننده و بازار فروش به پرورش جوجه های یک روزه بپردازید مهمترین اموری که به هنگام جوجه کشی در منزل باید مورد توجه قرار دهید عبارتند از:

تشخیص نطفه دار بودن تخم انتخابی و سالم بودن آن
داشتن شرایط و محیط مناسب با دما و رطوبت کافی برای نگهداری از جوجه های یک روزه و استقرار دستگاه جوجه کشی
یادگیری اصول صحیح جوجه کشی و کار با دستگاه جوجه کشی خانگی

کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی در مقیاس صنعتی

روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی
روش های کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

حتما بخوانید: آموزش ضدعفونی کردن دستگاه جوجه کشی + [ نکات مهم و ضروری ]

برای کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی در مقیاس صنعتی ابتدا دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید سپس با استقرار آن در مکان مناسب و خرید تخم های نطفه دار سالم و بدون نقص کار جوجه کشی را آغاز کنید. نحوه استفاده از این دستگاه ها در انواع مختلف متغیر است اما اغلب اوقات دفترچه راهنمای مخصوص هر دستگاه برای تنظیم دما و حرارت مناسب به همراه دستگاه به خریدار داده می شود. معمولا افرادی که کار جوجه کشی در مقیاس صنعتی را انتخاب می کنند پس از تولید جوجه های یک روزه قصد شروع پرورش طیور گوشتی و یا تخم گذار را دارند و می خواهند از این طریق به کسب درآمد برسند.

نکات ضروری برای کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی صنعتی

نکات مهمی به هنگام استفاده از دستگاه های جوجه کشی و پرورش طیور وجود دارد این نکات عبارت‌اند از:

  • خرید دستگاه جوجه کشی که انرژی کم مصرف کند و از طول عمر بالا برخوردار باشد
  • در اختیار داشتن مکان مناسب برای پرورش طیور
  • خرید تخم های نطفه دار سالم از مراکز معتبر
  • قرار دادن نحوه صحیح تخم ها در دستگاه جوجه کشی
  • نحوه صحیح انتقال تخم ها از ستر به هچر
  • فراهم کردن بستر و یا مکان مناسب برای نگهداری از جوجه های یک روزه
  • برای انجام صحیح کار جوجه کشی و کسب درآمد از طریق آن لازم است که روزانه گردش سینی ها را کنترل کنید و از وجود هوای در جریان تازه موجود
  • در دستگاه های جوجه کشی اطمینان حاصل کنید به علاوه سطح آب مورد نیاز برای تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی را بررسی کنید.

مزایای کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی

مزایای زیادی برای کسب درآمد از طریق دستگاه جوجه کشی وجود دارد مزایایی همچون؛

  • امکان کار با سرمایه اندک
  • امکان کار در منزل و به صورت پاره وقت
  • امکان کار در مقیاس بزرگ و صنعتی و کسب سودهای کلان
  • رسیدن به شغل پایدار و پر درآمد
  • امکان اشتغال زایی برای سایر افراد
  • تولید جوجه های یک روزه در راندمان بالا
  • امکان جوجه کشی به نیابت از سایر پرورش دهندگان

کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی و نحوه بازاریابی

همه نمیدانند چگونه جوجه های یک روزه خود را بفروشند و یا کجا بفروشند. جدا از یادگیری نحوه کسب درآمد با دستگاه جوجه کشی، باید بدانید که چگونه شروع به فروش کنید. این امر برای کسب سود از طریق دستگاه های جوجه کشی ضروری است. با این حال، بهتر است که یک فروشنده مسئول باشید به این معنی که کیفیت محصول فروخته شده خود را در تمام طول حرفه کاری خود حفظ کنید تا بتوانید به یک برند معتبر تبدیل شوید و با کسب اعتبار بیشتر شرایط توسعه کسب و کار خود را فراهم کنید. کیفیت محصول، حفظ قیمت مناسب و تامین نیاز مشتری از جمله عوامل موثر در یک بازاریابی موفق است.

به یاد داشته باشید، یک مشتری راضی خرید محصولات شما را رها نمی کند و خرید از شما را به دوستان خود نیز پیشنهاد می کند پس این یک روش بازاریابی قوی برای کسب سود روزافزون برای شما خواهد بود.

شما از تجربیات خود برای ما بگویید

مخاطب گرامی شما در این مطلب از مجموعه پرآور با روش های مختلف کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی آشنا شدید همچنین با نحوه بازاریابی، فروش و استفاده از راهکارهای مناسب جهت افزایش درآمد به هنگام استفاده از دستگاه جوجه کشی مطلع شدید. چنانچه شما عقیده و نظری در این زمینه دارید و یا تجربه ای مفید برای افزایش سوددهی در ارتباط با استفاده از دستگاه های جوجه کشی دارید خوشحال خواهیم شد آن را در قسمت درج نظرات نوشته و ظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر پرسشی در زمینه نحوه جوجه کشی، خرید قفس صنعتی استاندارد و یا غیره دارید، می توانید آن را مطرح کنید و پاسخ آن را از کارشناسان ما دریافت کنید.

سوالات متداول

راهکارهای افزایش کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی چگونه است؟

برای اینکه بتوانید به کسب درآمد بالا به هنگام استفاده از دستگاه های جوجه کشی دست پیدا کنید. چه قصد پرورش جوجه های یک روزه و یا قصد پرورش طیور گوشتی یا تخمگذار را داشته باشید و چه قصد جوجه کشی در مقیاس بزرگ و صنعتی و یا خانگی را داشته باشید. بهتر است که برای کاهش تلفات ناشی از روند جوجه کشی و پرورش طیور از قفس های صنعتی استاندارد استفاده کنید در این شرایط جوجه ها در محیطی مناسب بزرگ شده و با تلفات کمتری به بازدهی می رسند. مراقبت از جوجه های یک روزه از حساسیت بیشتری نسبت به طیور بزرگتر برخوردار هستند. بنابراین استفاده از قفس های صنعتی مناسب برای جوجه های یک روزه تا حد زیادی می تواند در افزایش سود پرورش دهند مبتدی و حرفه ای موثر باشد.

کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی در منزل چگونه است؟

استفاده از دستگاه جوجه کشی خانگی به شما کمک می کند تا یک شغل خانگی ساده با درآمد بالا داشته باشید امروزه یکی از مشکلات افراد به ویژه خانه دارها داشتن یک شغل مناسب با زمان و سرمایه کم است. استفاده از دستگاه های جوجه کشی خانگی نه تنها موجب کسب درآمد برای این اشخاص می شوند بلکه تجربه لازم را به آنها می دهند تا در زمان مناسب به توسعه کسب و کار خود بپردازند. با این وجود افراد برای شروع کار جوجه کشی در منزل به تعدادی از ابزار و تجهیزات نیازمند هستند ابزار و تجهیزاتی مثل خرید دستگاه جوجه کشی خانگی و قفس های صنعتی استاندارد شرایطی مثل داشتن فضای کافی برای شروع کار جوجه کشی و نگهداری از جوجه های یک روزه، خرید تخم نطفه دار از مراکز معتبر و…

نکات ضروری برای کسب درآمد از دستگاه جوجه کشی صنعتی را بیان کتید؟

خرید دستگاه جوجه کشی که انرژی کم مصرف کند و از طول عمر بالا برخوردار باشد در اختیار داشتن مکان مناسب برای پرورش طیور خرید تخم های نطفه دار سالم از مراکز معتبر قرار دادن نحوه صحیح تخم ها در دستگاه جوجه کشی نحوه صحیح انتقال تخم ها از ستر به هچر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

سبد خرید0
سبد خرید خالی است
0

پیام آرش کرمانی بنیانگذار گروه صنعتی پرآور

این پیام تقدیم به شما عزیزان دوست داشتنی که احتمالا در سنین 18 تا 35 سال بسر می برید و به نحوی علاقمند به پرورش طیور و یا علاقمند به راه اندازی کسب و کار شخصی خودتان هستید. بنده آرش کرمانی به عنوان مدرس و مشاور هزاران نفر و با سابقه بسیار زیاد در مدیریت بیزینس های موفق ، دو عامل بسیار مهم موفقیت و شکست تمام انسان های امروزی را کشف، و بصورت یک فایل صوتی کوتاه تقدیم شما میکنم. میزان توجه شما به این فایل، آینده و سرنوشت شمارو بصورت تضمینی رقم خواهد زد، پیشنهاد میکنم قبل از هر اقدام فیزیکی و یا یادگیری مهارت جدید،به گفته های این فایل توجه کنید.
0:00 / 0:00
اصلی ترین دلایل موفقیت و شکست