تولید تجهیزات پرورش بلدرچین

تولید تجهیزات پرورش بلدرچین

5/5 - (2 امتیاز)

بلدرچین جزو پرندگان کوچک جثه ای است که در بازه زمانی ۴۵ روز به بلوغ خواهد رسید. بلوغ ۴۵ روزه می تواند پرورش دهندگان این پرنده را امیدوار کند تا بعد از زمان بسیار کوتاهی از تخم و گوشت بلدرچین استفاده کنند و یا آن را به بازار عرضه نمایند. با توجه به جثه کوچک و بلوغ زودرس این پرنده بسیاری از پرورش دهندگان طیور، بلدرچین را برای پرورش و کسب درآمد انتخاب میکنند. پیشرفت روز افزون پرورش این پرنده تولید تجهیزات پرورش بلدرچین را نیز دستخوش تغییرات بنیادین کرده است.

دیگر از دست به دست شدن قفس های بلدرچین دست دوم خبری نیست و بسیاری از پرورش دهندگان سعی می کنند از بهترین قفس ها با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای روز دنیا استفاده کنند. این تغییر نگرش باعث شده راندمان کاری در پرورش این پرنده به بالاترین میزان خود برسد. این تغییر نگرش باعث شده فعالان در زمینه تولید تجهیزات پرورش بلدرچین  از بهترین متریال ها و طبق استانداردهای روز دنیا تجهیزات مورد نظر را بسازند.

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که دوست دارید با تولید تجهیزات پرورش بلدرچین به سودآوری فراوان برسید این مطلب از سایت پرآور مخصوص شماست. پرآور در این مطلب از سایت خود به طور کامل شما را با تجهیزات مورد نیاز در سالن پرورش بلدرچین، متریال های ساخته شده در تجهیزات و معرفی بزرگترین تولید کننده تجهیزات پرورش بلدرچین آشنا خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. مطالعه این مطلب به 5 دقیقه زمان نیاز دارد.

اهمیت صنعت پرورش بلدرچین

گوشت و تخم بلدرچین به دلیل سرشار بودن از مواد مغذی بوده که همین امر باعث شده تا طرفداران زیادی پیدا کند. دوره پرورش کوتاه مدت، سودآوری سریع و پرورش در مکان های کوچک موجب گسترش مزارع پرورش بلدرچین و افزایش تقاضا برای تجهیزات مدرن و کارآمد شده است.

علاوه بر جنبه اقتصادی، رونق این صنعت می‌تواند به تولید محصولات با کیفیت و تامین نیازهای تغذیه ‌ای جامعه نیز به طور چشمگیری کمک کند. علاوه بر تمامی این موضوعات پرورش بلدرچین می تواند موجب ایجاد اشتغال در نقاط مختلف کشور نیز گردد.

تجهیزات مورد نیاز در سالن پرورش بلدرچین

راندمان در پرورش بلدرچین بسیار حائز اهمیت است. یکی از مهمترین مواردی که می تواند راندمان کاری را تحت تاثیر خود قرار دهد، تجهیزات مورد نیاز در سالن پرورش بلدرچین است. تجهیزاتی که در سالن پرورش استفاده می کنید باید طبق استانداردهای روز دنیا باشد. هر چقدر تجهیزات مورد نیاز در سالن پرورش بلدرچین استانداردهای روز دنیا نزدیک‌تر باشد، کسب و کار شما از راندمان کاری بهتر و بالاتری برخوردار خواهد بود.

توصیه ما به شما این است از شرکت هایی محصولات خود را تهیه کنید که در تولید تجهیزات پرورش بلدرچین استانداردهای روز دنیا را رعایت کرده  و از بهترین متریال ها در تولیدات خود استفاده می کنند. در ادامه شما را با تجهیزاتی که باید در پرورش بلدرچین مورد استفاده قرار دهید و یا اقدام به تولید آن کنید آشنا خواهیم کرد.

تولید تجهیزات پرورش بلدرچین
تولید تجهیزات پرورش بلدرچین

حتما بخوانید: سود پرورش بلدرچین + برآورد هزینه ها

دانخوری

یکی از مهمترین تجهیزات در تجهیزات مورد نیاز در پرورش بلدرچین دانخوری است. دانخوری نقش مهم حفاظت و رساندن غذا به بلدرچین ها را ایفا می کند. شما می‌توانید با توجه به تعداد و فضایی که در پرورش مورد استفاده قرار می دهید تعداد دانخوری ها را مشخص نمایید. همچنین با توجه به تعداد بلدرچین ها و فضایی که در اختیار دارید می توانید دانخوری ها را به صورت تکی و یا زنجیر های انتخاب کنید. توصیه ما به شما این است که دانخوری های زنجیره ای را در دستور کار برای راحتی بیشتر در نظر بگیرید.

معمولاً دانخوری هایی که شرایط بسیار استانداردی را تجربه می کنند از ورق های گالوانیزه ساخته شده و به راحتی قابل شستشو خواهند بود. چنانچه دوست دارید تولید تجهیزات پرورش بلدرچین را با تولید دانخوری آغاز کنید میتوانید متریال ورق های گالوانیزه را در دستور کار قرار دهید تا کیفیت بی نظیری را به متقاضیان خود ارائه کنید.

آبخوری

هرچقدر وجود دانخوری ها در رشد بلدرچین ها موثر است به همان میزان آبخوری ها نیز می توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند. همانطور که از نام این محصول پیداست آبخوری ها وظیفه آبرسانی به جوجه بلدرچین ها را خواهند داشت. استفاده از سیستم آبخوری نیپل یا تمام اتوماتیک می‌تواند شرایطی را برای شما فراهم سازد تا در مصرف آب صرفه جویی کنید و احتمال آلودگی فضا را به کمترین میزان خود برسانید.

آبخوری های نیپل به این صورت است که با نوک بلدرچین جریان آب وصل می شود و با برداشتن آن جریان آب قطع خواهد شد.آبخوری از ج اتوماتیک از دو جنس پلاستیک و یا استیل ضد زنگ ساخته می شوند. آبخوری نیپل به صورت پلاستیکی زمانی برای شما صرفه مالی خواهد داشت که پرورش بلدرچین را تازه شروع کرده باشید و یا بلدرچین های بسیار کمی را برای پرورش در اختیار دارید. در غیر این صورت توصیه ما به شما این است که از نوع استیل استفاده نمایید. آبخوری هایی که با متریال استیل ساخته می‌شوند معمولاً راحت‌تر ضد عفونی شده و طول عمر بالاتری خواهند داشت.

تولید تجهیزات پرورش بلدرچین
تولید تجهیزات پرورش بلدرچین

حتما بخوانید: پرورش بلدرچین تخمگذار + [ از 0 تا 100 ]

سیستم تهویه

گزینه بعدی که در تولید تجهیزات پرورش بلدرچین می‌توانید با ارائه آن به سودآوری برسید سیستم تهویه است. سیستم تهویه نقش مهم و اساسی را در پرورش بلدرچین ایفا می کند. سیستم تهویه در فصل تابستان و زمستان وظیفه ورود هوای تازه و خروج هوا را بر عهده دارد. جنس سیستم تهویه می تواند از پلاستیک، استیل، ورق گالوانیزه و یا هر متریال دیگر باشد. سیستم های تهویه با توجه به نوع کاربرد متریال های گوناگونی دارند.

سیستم گرمایشی و سرمایشی

سیستم های گرمایشی و سرمایشی جزوه تجهیزاتی به شمار می روند که گستردگی بسیار زیادی دارند. شما برای تجهیز کردن سالن پرورش بلدرچین گزینه‌های مختلفی را بابت انتخاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی خواهید داشت. سیستم های گرمایشی در فصل زمستان وظیفه گرم کردن سالن و سیستم های سرمایشی در تابستان وظیفه خنک کردن و سالن را دارند.

توجه داشته باشید بلدرچین جزو پرنده های استرسی به شمار رفته و با اختلاف دمای بسیار زیاد دچار شوک و استرس میشوند. این کار می‌تواند کسب و کار شما را با ضرر های بسیار زیادی همراه باشد. اسیستم  به شما کمک می کند تا بتوانید دمای محیط را در حد استاندارد نگه دارید.

سیستم های گرمایشی و سرمایشی متریال های مختلفی دارد. از جمله آنها می توان به ورق های گالوانیزه، استیل، پلاستیک، آهن و بسیاری از گزینه های دیگر اشاره کرد.

سیستم نوردهی

گزینه بعدی در تجهیزات مورد نیاز در سالن پرورش بلدرچین که آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد سیستم نوردهی است. سیستم نوردهی به طور مستقیم بر رشد و میزان تخمگذاری بلدرچین تاثیرگذار خواهد بود. هر بلدرچین برای اینکه بتوانند بهترین راندمان کاری را ارائه دهد روزانه ۱۸ ساعت نیاز خواهد داشت.

سیستم برق اضطراری

از دیگر موارد مهمی که در سالن پرورش بلدرچین باید وجود داشته باشد سیستم برق اضطراری است. سیستم برق اضطراری در مواقعی که برق در سالن وجود نداشته باشد میتواند از فاجعه های احتمالی آینده به بهترین شکل جلوگیری نماید.

قفس بلدرچین

یکی از مهمترین گزینه ها در تجهیز کردن سالن و پرورش بلدرچین قفس بلدرچین است. قفس بلدرچین بهترین گزینه ها برای تولید تجهیزات پرورش بلدرچین می باشد. قفس های بلدرچین استاندارد  از جنس گالوانیزه گرم کششی است. از دیگر ویژگی های قفس بلدرچین استاندارد می توان به ضد زنگ و قابل شستشو بودن آن اشاره کرد. اکثر قفس های بلدرچین از تجهیزاتی مانند آبخوری نیپل برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی های قفس های بلدرچین استاندارد می توان به دانخوری و آبخوری مخصوص، سینی جمع آوری فضولات، سینی مخصوص جهت جمع آوری تخم بلدرچین، طراحی های استاندارد با توجه به تعداد بلدرچین ها و بسیاری از گزینه های دیگر اشاره کرد.

قفس 4 طبقه بلدرچین
قفس 4 طبقه بلدرچین

دستگاه ‌های جوجه کشی

ظرفیت دستگاه متناسب با نیاز مزرعه انتخاب شود. دستگاه های جوجه کشی می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید با استفاده از تخم های نطفه دار به سودآوری بیشتری دست پیدا کنید. برای اینکه بتوانید دستگاه جوجه کشی مناسبی را انتخاب کنید توصیه می کنیم از یک فرد باتجربه در این زمینه مشورت بگیرید.

سایر تجهیزات مورد نیاز پرورش بلدرچین

  1. سیستم کنترل دما و رطوبت
  2. تجهیزات ضدعفونی
  3.  ابزار جمع آوری تخم بلدرچین
  4. منبع آب
  5. و غیره

بزرگترین تولید کننده و مرجع تجهیزات پرورش بلدرچین

شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید تجهیزات پرورش بلدرچین به فعالیت میپردازند. اما توصیه ما به شما این است که از شرکتی تجهیزات خود را تهیه کنید که اعتبار بسیار بالایی در بین متقاضیان دارد. شرکت بزرگترین تولید کننده و مرجع تجهیزات پرورش بلدرچین است. این شرکت سعی کرده با طراحی های استاندارد و استفاده از مواد اولیه مرغوب محصولاتی را به متقاضیان خود ارائه کند که بالاترین راندمان کاری را برای آنها در بر داشته باشد.

به طور مثال قفس هایی که در شرکت ترابر تولید می شود ضد زنگ و قابل شستشو و دارای 10 سال ضمانت می باشد. سیستم آبخوری نیپل تمام اتومات با ضمانت دو ساله و ساخته شدن قفس ها با متریال بی نظیری چون گالوانیزه گرم کششی  نیازهای اولیه هر پرورش دهنده را به بهترین شکل برآورده خواهد ساخت و بالاترین راندمان کاری را به او هدیه خواهد داد.

نکات کلیدی برای موفقیت در تولید تجهیزات پرورش بلدرچین

برای اینکه بتوانید تولید تجهیزات پرورش بلدرچین را به بهترین شکل انجام دهید نیازمند رعایت برخی از نکات کلیدی در این زمینه هستید، از جمله نکات کلیدی برای موفقیت در تولید تجهیزات پرورش بلدرچین می توان به کیفیت مواد اولیه و ساخت، رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی، ارائه خدمات پس از فروش، توجه به نیازهای خاص بازار و مشتریان اشاره کرد. در ادامه به بررسی موارد گفته شده خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کیفیت مواد اولیه و ساخت

 استفاده از مواد باکیفیت و بادوام در ساخت تجهیزات، تضمین کننده عمر طولانی و کارایی آنها خواهد بود. کسانی که دوست دارند همیشه محصولاتشان در صدر خرید تجهیزات قرار بگیرد کیفیت مواد اولیه و ساخت محصولات را به بهترین شکل در نظر می گیرند.

توجه به نیازهای خاص بازار و مشتریان

اگر جز تولیدکنندگان هستید باید با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و شرایط بازار، محصولات خود را طراحی و عرضه کنید. این کار می تواند به فروش بالا منجر شود.

رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی

توجه به اصول بهداشت و ایمنی در طراحی و تولید تجهیزات پرورش بلدرچین، سلامت و رفاه این پرنده را تضمین می‌ کند. همچنین استانداردهای لازم می تواند به افزایش بهره وری و در کنار آن به بالا رفتن درآمدزایی کمک بسیار زیادی کند.

ارائه خدمات پس از فروش

ارائه خدمات پس از فروش جز مهمترین نکات برای موفقیت در تولید تجهیزات پرورش بلدرچین است که باید جدی گرفته شود. ارائه خدمات پس از فروش مانند نصب، راه اندازی، تعمیر و نگهداری منجر به رضایت مشتریان خواهد شد و به رونق کسب و کار کمک می‌ کند.

آینده بازار تجهیزات پرورش بلدرچین چگونه است؟

آینده بازار تجهیزات پرورش بلدرچین با توجه به رشد روزافزون صنعت پرورش بلدرچین بسیار روشن است. تمامی این موارد دست به دست هم داده تا تقاضا برای تجهیزات مدرن و کارآمد نیز روز به روز افزایش یابد. توسعه فناوری ‌های اتوماسیون، افزایش تقاضای جهانی برای گوشت و تخم بلدرچین، اهمیت سازگاری با محیط زیست، فرصت‌ های جدیدی را در این بازار ایجاد خواهد کرد. یکی از این فرصت ها تولید قفس بلدرچین است.

شما برای ما از تولید تجهیزات پرورش بلدرچین بنویسید

در این مطلب از سایت پرآور سعی کردیم شما را با تولید تجهیزات پرورش بلدرچین، تجهیزات مورد نیاز و بزرگترین تولیدکننده و مرجع تجهیزات پرورش بلدرچین آشنا کنیم. چنانچه  انتقاد و یا پیشنهادی در این زمینه دارید می توانید از طریق قسمت نظرات انتقادات و پیشنهادات خود را با ما و سایر مخاطبین سایت پراور در میان بگذارد. امیدواریم از این مطلب به بهترین شکل استفاده کرده باشید.

سوالات متداول

بزرگترین تولید کننده و مرجع تجهیزات پرورش بلدرچین کدام شرکت است؟

شرکت پرآور

مهمترین محصول در تولید تجهیزات پرورش بلدرچین کدام محصول است؟

قفس بلدرچین

تولید تجهیزات پرورش بلدرچین شامل کدام محصولات می شود؟

دانخوری ابخوری سیستم گرمایشی و سرمایشی قفس بلدرچین و غیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

سبد خرید0
سبد خرید خالی است
0

پیام آرش کرمانی بنیانگذار گروه صنعتی پرآور

این پیام تقدیم به شما عزیزان دوست داشتنی که احتمالا در سنین 18 تا 35 سال بسر می برید و به نحوی علاقمند به پرورش طیور و یا علاقمند به راه اندازی کسب و کار شخصی خودتان هستید. بنده آرش کرمانی به عنوان مدرس و مشاور هزاران نفر و با سابقه بسیار زیاد در مدیریت بیزینس های موفق ، دو عامل بسیار مهم موفقیت و شکست تمام انسان های امروزی را کشف، و بصورت یک فایل صوتی کوتاه تقدیم شما میکنم. میزان توجه شما به این فایل، آینده و سرنوشت شمارو بصورت تضمینی رقم خواهد زد، پیشنهاد میکنم قبل از هر اقدام فیزیکی و یا یادگیری مهارت جدید،به گفته های این فایل توجه کنید.
0:00 / 0:00
اصلی ترین دلایل موفقیت و شکست